Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa sieci warsztatów niezależnych O.K. Serwis, której głównym celem jest zbudowanie świadomości marki wśród kierowców.
Akcja realizowana jest za pośrednictwem nie tylko ogólnopolskich mediów motoryzacyjnych, ale również tygodników telewizyjnych o dużym zasięgu i Internetu – poprzez portal interia.pl i Google Adwords.
- Jesteśmy jedyną (poza Bosch Service) siecią niezależnych warsztatów samochodowych, która zdecydowała się wyjść z reklamą poza zamknięty świat mediów branżowych – zwraca uwagę Renata Gostyńska, brand manager odpowiedzialna za rozwój marki O.K. Serwis. - Chcemy dotrzeć do właścicieli aut z przekazem, że warsztaty należące do sieci O.K. Serwis to podmioty godne zaufania, poziomem obsługi nieodbiegające od znanych kierowcom autoryzowanych stacji obsługi.
Partnerami pierwszej części kampanii zostały firmy Castrol i Mann Filter, których wybrane produkty objęte zostały gratisową usługą ich wymiany. Oferta obowiązuje klientów warsztatów O.K. Serwis do końca maja br.
Więcej na: www.okserwis.pl
Komentarze (0)