W czerwcu 2013 roku Sikkens wprowadził na rynek nowe, metaliczne tonery wodorozcieńczalne Autowave MM 2.0. Towarzysząca kampanii marketingowej gra, z udziałem lakierników The Painters z McLarena, podbiła już cały świat, a tysiące uczestników dołączyło do ekscytującego wyścigu, w którym główną nagrodą jest wizyta w centrum McLarena w Anglii. Już we wrześniu zostanie ogłoszony zwycięzca Grand Prix Play&Spray oraz lista zdobywców nagród dodatkowych. Wyścig o główną nagrodę jest zacięty, a czasy zawodników różnią się dosłownie o sekundy. Trzymamy kciuki, bo w pierwszej trójce jest nasz rodak. Mamy nadzieję, iż to właśnie on dociśnie pedał gazu na ostatniej prostej i wyprzedzi konkurencję.
Szybkość, jakość i profesjonalizm, to główne atuty produktu Autowave MM 2.0. Dostępny już jest w kilkudziesięciu warsztatach blacharsko-lakierniczych w Polsce, gdzie cieszy się pozytywną opinią pracowników lakierni. Teraz podbija także rynek Europy Centralnej. Prędkość, jak na torze w bolidzie F1, jest cechą wyróżniającą nowoczesny system od konkurencji. Produkt charakteryzuje się krótkim czasem odparowania, a także mniejszym zużyciem materiału nawet do 30%. Jest to wyjątkowy system pozwalający oszczędzić energię i materiały, co przekłada się na większą rentowność serwisu. To właśnie dzięki tym właściwościom i Ty, wraz z AkzoNobel, możesz wyprzedzić konkurencję.
- Sikkens ma wszystko, czego potrzeba do uzyskania odpowiedniego koloru za pierwszym razem, każdego razu – mówi lakiernik zespołu McLarena, Lawrance Manning. Wartością dodaną do innowacyjnego systemu jest łatwy w użyciu zestaw narzędzi kolorystycznych, które umożliwiają szybkie dopasowanie koloru. W skład zestawu wchodzi wizualna dokumentacja kolorystyczna, jak i nowe formuły wyszukiwania w trybie on-line oraz programy dostępne na płytach CD. Dokumentacja kolorystyczna o nazwie ColorScala Pro umożliwia szybki i sprawny wybór odpowiednich wariantów. Ponad 4600 polakierowanych produktem Sikkensa wzorników o wymiarach 10 x 5 cm odzwierciedla rzeczywiste formuły, co bezpośrednio przekłada się na doskonałe dopasowanie koloru. AkzoNobel idzie z duchem czasu i dopasowuje swoje narzędzia do najnowszych standardów informatycznych i technicznych, dlatego już teraz z powodzeniem odnajdziesz recepturę czy kolor, wykorzystując do tego swój laptop, smartfon czy tablet. Baza danych jest dostępna przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Wybierz Mixit Online wraz z iMatchColor i ciesz się swobodą bez ograniczeń. Innowacyjnym narzędziem jest także Automatchic 3. Jest to ręczne urządzenie, które precyzyjnie mierzy każdy kolor i przekłada wynik pomiaru na receptury kolorystyczne. Ma również funkcję drugiego pomiaru korygującego, aby w razie potrzeby zmodyfikować pierwotny kolor.
Anna Adamska
Kierownik ds. Obsługi Klienta i Marketingu Europy Centralnej Akzo Nobel Car Refinishes Polska Sp. z o.o.
Komentarze (0)