Teraz Łukasz jest bez reszty pochłonięty 33. Dakarem, który dominować będzie w medialnych doniesieniach sportowych w styczniu 2013 r. Do walki przystąpi z nowym sprzętem.
-Tego quada budowaliśmy we własnym zakresie, ja i moich dwóch mechaników – mówi Łukasz. - Uznaliśmy, że w dotychczasowych rajdach zdobyliśmy już wystarczającą pulę doświadczeń, więc jesteśmy w stanie sami uporać się z takim zadaniem. To jest Yamaha Raptor, która od wcześniejszych moich quadów różni się tym, że ma jednocylindrowy, seryjny silnik 700 cm3. Takie są aktualne wymogi regulaminowe i oczywiście musieliśmy się do tego bezwzględnie dostosować.
SKF od kilku lat intensywnie wspiera polskich uczestników Dakaru. W 2007 byli to Grzegorz Baran i Rafał Marton, jeżdżący w ciężarowym Mercedesie Unimog 1550, a rok później – Łukasz Komornicki z Rafałem Martonem w Buggy SMG. W roku 2010 ze wsparcia SKF korzystała załoga ciężarowego MAN TGA w składzie Grzegorz Baran, Rafał Marton i Paweł Zborowski, zaś rok później ponownie Baran i Marton. W 2012 r. roku SKF był jednym ze sponsorów załogi Adam Małysz / Rafał Marton.
Komentarze (0)