Diagnostyka

ponad rok temu  15.02.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Škoda Fabia (5J5) 1.4TDI

Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że ułatwią one Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie pojazdów.

Legenda elementów – sterowanie wtryskiem diesel
Samochody osobowe/SKODA/Fabia [07>14] (5J5) Kombi/1.4 TDI/Kombi/BMS (59kW)/[--/07>03/10] Bosch/EDC/17 U 01/[05/08>03/10]/-



 B1 Akumulator zapłonowy
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E11 Centralka elektroniczna tablicy rozdzielczej
 E133 Centralka elektroniczna klimatyzacji
 E3 Komputer pokładowy
 E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
 G1 Alternator
 H10 Świece żarowe
 H51 Jednostka nagrzewnicy powietrza części pasażerskiej
 H62 Nagrzewanie oleju w bloku silnika
 I1 Wyłącznik zapłonu
 I13 Przyciski selektora regulatora prędkości
 I155 Regulator ciśnienia oleju
 I2 Wyłącznik pedału hamulca
 I5 Wyłącznik pedału sprzęgła
 J221 Wtryskiwacz cylindra 1
 J222 Wtryskiwacz cylindra 2
 J223 Wtryskiwacz cylindra 3
 M1 Rozrusznik
 M107 Silnik sterowania przepustnicą EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
 M14 Silnik przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z czujnikiem położenia
 P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
 PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
 R47 Przekaźnik pompy paliwa
 R61 Przekaźnik nagrzewnicy powietrza o wysokiej prędkości w przedziale pasażera
 R63 Przekaźnik nagrzewnicy powietrza w przedziale pasażera, niska prędkość
 R87 Przekaźnik główny
 S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
 S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
 S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
 S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
 S31 Czujnik poziomu oleju i temperatury
 S50 Czujnik ciśnienia doładowania oraz temperatury
 S6 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia
 S60 Czujnik temperatury paliwa
 S64 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych
 S65 Czujnik temperatury gazów spalinowych przed turbiną
 S67 Czujnik temperatury spalin za filtrem cząstek stałych
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S80 Szerokopasmowa sonda lambda
 SA1 Bezpiecznik 175 A
 SA12 Bezpiecznik 30 A
 SA2 Bezpiecznik 80 A
 SA3 Bezpiecznik 60 A
 SA4 Bezpiecznik 40 A
 SA6 Bezpiecznik 50 A
 SB1 Bezpiecznik 5 A
 SB16 Bezpiecznik 30 A
 SB20 Bezpiecznik 5 A
 SB21 Bezpiecznik 10 A
 SB28 Bezpiecznik 10 A
 SB3 Bezpiecznik 5 A
 SB31 Bezpiecznik 10 A
 SB32 Bezpiecznik 5 A
 SB33 Bezpiecznik 30 A
 SB34 Bezpiecznik 15 A
 V30 Zawór sterujący przepustnicy do spalin
 X1 Złącze diagnostyczne

Pin Funkcja
 A01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A07 Nieokablowany
 A08 Nieokablowany
 A09 Szerokopasmowa sonda lambda – sygnał bieżący
 A10 Szerokopasmowa sonda lambda – wirtualna masa +2,5 V
 A11 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – zasilanie +5 V
 A12 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
 A13 Nieokablowany
 A14 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – sygnał
 A15 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
 A16 Nieokablowany
 A17 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 A18 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
 A19 Nieokablowany
 A20 Nieokablowany
 A21 Nieokablowany
 A22 Nieokablowany
 A23 Nieokablowany
 A24 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 A25 Nieokablowany
 A26 Nieokablowany
 A27 Nieokablowany
 A28 Nieokablowany
 A29 Nieokablowany
 A30 Moduł świec żarowych, wstępne ogrzewanie – nie zdefiniowano
 A31 Szerokopasmowa sonda lambda – stabilne zasilanie
 A32 Szerokopasmowa sonda lambda – sygnał bieżący
 A33 Nieokablowany
 A34 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia – sygnał
 A35 Nieokablowany
 A36 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
 A37 Nieokablowany
 A38 Nieokablowany
 A39 Nieokablowany
 A40 Nieokablowany
 A41 Nieokablowany
 A42 Nieokablowany
 A43 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia
 A44 Cyfrowy miernik masy powietrza – uziemienie
 A45 Nieokablowany
 A46 Nieokablowany
 A47 Nieokablowany
 A48 Nieokablowany
 A49 Nieokablowany
 A50 Nieokablowany
 A51 Szerokopasmowa sonda lambda – zasilanie
 A52 Nieokablowany
 A53 Czujnik temperatury gazów spalinowych przed turbiną – sygnał
 A54 Nieokablowany
 A55 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – sygnał temperatury
 A56 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia – sygnał
 A57 Nieokablowany
 A58 Wyłącznik pedału sprzęgła – sygnał
 A59 Jednostka sterująca silnika – sygnał urządzenia
 A60 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
 A61 Nieokablowany
 A62 Nieokablowany
 A63 Moduł nagrzewania wstępnego świec żarowych – załączanie
 A64 Alternator – sygnał
 A65 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
 A66 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
 A67 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN L
 A68 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN H
 A69 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
 A70 Przekaźnik nagrzewnicy powietrza w przedziale pasażera, niska prędkość – aktywacja potencjałem ujemnym
 A71 Przekaźnik nagrzewnicy powietrza o wysokiej prędkości w przedziale pasażera – aktywacja potencjałem ujemnym
 A72 Nieokablowany
 A73 Nieokablowany
 A74 Nieokablowany
 A75 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – sygnał
 A76 Nieokablowany
 A77 Nieokablowany
 A78 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – sygnał
 A79 Nieokablowany
 A80 Nieokablowany
 A81 Nieokablowany
 A82 ECU klimatyzacji – nie zdefiniowano
 A83 Nieokablowany
 A84 Nieokablowany
 A85 Nieokablowany
 A86 Gniazdo diagnostyczne – cyfrowy sygnał liniowy
 A87 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A88 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – masa
 A89 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – masa
 A90 Nieokablowany
 A91 Nieokablowany
 A92 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A93 Nieokablowany
 A94 Przekaźnik pompy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
 B01 Silnik przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z czujnikiem położenia – sterowanie PWM
 B02 Silnik przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z czujnikiem położenia – sterowanie PWM
 B03 Nieokablowany
 B04 Nieokablowany
 B05 Nieokablowany
 B06 Nieokablowany
 B07 Nieokablowany
 B08 Nieokablowany
 B09 Nieokablowany
 B10 Czujnik z efektem Halla – zasilanie +5 V
 B11 Nieokablowany
 B12 Nieokablowany
 B13 Nieokablowany
 B14 Nieokablowany
 B15 Nieokablowany
 B16 Nieokablowany
 B17 Nieokablowany
 B18 Nieokablowany
 B19 Nieokablowany
 B20 Nieokablowany
 B21 Nieokablowany
 B22 Nieokablowany
 B23 Nieokablowany
 B24 Nieokablowany
 B25 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 B26 Czujnik temperatury spalin za filtrem cząstek stałych – sygnał
 B27 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 B28 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
 B29 Zawór sterujący przepustnicy do spalin – sterownik PWM
 B30 Nieokablowany
 B31 Wtryskiwacz cylindra 3 – sterowanie masą
 B32 Nieokablowany
 B33 Wtryskiwacze – zasilanie
 B34 Nieokablowany
 B35 Nieokablowany
 B36 Nieokablowany
 B37 Nieokablowany
 B38 Nieokablowany
 B39 Nieokablowany
 B40 Silnik przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z cyfrowym czujnikiem położenia – sygnał
 B41 Nieokablowany
 B42 Nieokablowany
 B43 Nieokablowany
 B44 Nieokablowany
 B45 Nieokablowany
 B46 Wtryskiwacz cylindra 1 – sterowania masą
 B47 Wtryskiwacz cylindra 2 – sterowanie masą
 B48 Wtryskiwacze – zasilanie
 B49 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
 B50 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
 B51 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 B52 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 B53 Czujnik rozrządu Halla – masa
 B54 Czujnik temperatury paliwa – sygnał
 B55 Nieokablowany
 B56 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
 B57 Nieokablowany
 B58 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
 B59 Nieokablowany
 B60 Nieokablowany

Piny w złączu po stronie urządzenia sterującego
A = 94
B = 60

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony