O 32 nowe skraplacze jakości OEM rozszerzyła swój program części do układów klimatyzacji firma Denso. Nowe podzespoły mają zintegrowany osuszacz, a dzięki unikalnej technologii dochładzania (sub-cooling) zapewniają wzrost wydajności nawet o 30%.
Każdy ze skraplaczy Denso projektowany jest specjalnie dla danego typu pojazdu, a niezwykle łatwy montaż gwarantuje jego bezproblemową integrację z układem klimatyzacji samochodu. Skraplacze wykorzystujące technologię sub-cooling wyróżniają się dwoma kluczowymi cechami konstrukcyjnymi: podczas gdy górna część skraplacza pracuje w oparciu o technologię multi-flow, w jego dolnej części znajduje się drugi wymiennik ciepła, który dodatkowo dochładza czynnik chłodniczy (sub-cooling). Zintegrowany osuszacz jest umiejscowiony z boku skraplacza. Ta wyspecjalizowana konstrukcja umożliwia poprawę wydajności o prawie jedną trzecią w porównaniu ze standardowymi skraplaczami typu multi-flow.
Technologia multi-flow optymalizuje proces wymiany ciepła, zapewniając całkowite skroplenie czynnika chłodniczego. Układy klimatyzacji, które są wyposażone w skraplacz z dochładzaniem, wymagają mniejszej ilości czynnika chłodniczego niż te, które są wyposażone w skraplacze konwencjonalne typu multi-flow. Mniejsze rozmiary skraplacza umożliwiają zaoszczędzenie cennego miejsca, a wykorzystanie technologii dochładzania sprawia, że skraplacz zużywa mniej energii podczas pracy układu klimatyzacji.
Kompaktowa budowa nowych skraplaczy Denso umożliwia ich montaż w szerokiej gamie pojazdów. 32 nowe numery części pokrywają 638 typów pojazdów w katalogu TecDoc, co odpowiada 2 700 000 pojazdów. Zastosowania obejmują modele pojazdów takich marek, jak m.in. Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Lancia, Land Rover, Mercedes, Opel, Peugeot, Renault i Volvo.
Więcej informacji na temat skraplaczy Denso można znaleźć w bezpłatnym katalogu dostępnym na stronie www.Denso-am.pl oraz w katalogu TecDoc.
Komentarze (0)