Firma SOGEFI FILTER DIVISION po raz kolejny została wybrana jako dostawca filtrów na pierwszy montaż przez grupę BMW do najnowszego MINI CLUBMAN.
W kompaktowych i wydajnych filtrach oleju do silników grupy MINI o symbolach EP6DT oraz EP6DTS opatentowane medium filtracyjne, wykorzystując technikę plisowania “chevron”, zwiększa wydajność powierzchni filtracyjnej nawet o 20 proc. przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej objętości. Dla kompaktowego BMW Mini Clubman oznacza to zachowanie tej samej efektywności filtracji na przestrzeni mniejszej o 20 proc. Nowy Mini Clubman, wyposażony w 4-cylindrowy silnik 16V EP6 o pojemności 1,6 l, osiągając prędkość maksymalną 201 km/h stanowi nową generację samochodów Mini, do których należą także Cooper D oraz Cooper S.
- Wszyscy producenci samochodów wymagają, aby części były nie tylko wysoce wydajne, ale również ekonomiczne i jak najmniejsze gabarytowo - mówi Cees van Duin, dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu IAM Sogefi Filter Division. - Filtry oleju Sogefi do nowego modelu BMW zapewniają optymalny poziom filtracji na bardzo małej przestrzeni silnika Mini. Ponadto, medium filtracyjne zbudowane jest ze specjalnego tworzywa o niezwykle wysokim stopniu wytrzymałości nie tylko na temperaturę i olej, ale również na niezwykle agresywne dla materiału filtracyjnego biopaliwa i dodatki zawarte w filtrowanym oleju.
Filtry oleju Sogefi do Mini Clubman – fakty:
- Jakość oryginału: wysoka wydajność filtracji zapobiega uszkodzeniom silnika, powodowanym ściernymi cząsteczkami zawartymi w oleju, takimi jak: drobiny metali, sadzy lub niedopalone paliwo.
- Idealny kompromis pomiędzy wydajnością a dostępną przestrzenią: opatentowany przez Sogefi sposób plisowania “chevron” zwiększa efektywności filtracji o 20 proc. na tej samej przestrzeni.
- Doskonała filtracja: zastosowanie wzmocnionych włókien syntetycznych oznacza dużą odporność na warunki pracy silnika oraz różnice temperatur, zapewniając prawidłowe funkcjonowanie pojazdu do przebiegu 29 000 km.
- Efektywny przepływ oleju: zintegrowany zawór zwrotny zapobiega powrotowi oleju z przewodów kiedy silnik jest wyłączony oraz gwarantuje natychmiastowe smarowanie po uruchomieniu pojazdu. Zawór bocznikowy natomiast zapewnia nieprzerwaną dostawę oleju do silnika nawet w przypadku, kiedy filtr zostanie zablokowany po zbyt długiej eksploatacji.
- Serwis: zintegrowany przewód spustowy pozwala na łatwą i czystą wymianę filtra.
- Troska o środowisko naturalne: syntetyczny materiał może zostać poddany spalaniu bez pozostałości.
Oryginalny filtr Sogefi: wydajny i proekologiczny
Oryginalny wkład filtracyjny jest dostępny również na rynku wtórnym pod markami:
- Fram (CH9973ECO)
- Purflux (L358)
- CoopersFiaam (FA5747ECO)
- Tecnocar (OP251)
Komentarze (0)