Koncepcyjne opony Sport BluResponse AA przeznaczone są do celów badawczo-rozwojowych i nie będą na razie dostępne w sprzedaży. Posłużą przede wszystkim do dalszych prac nad oponami klasy premium, które w niedalekiej przyszłości zostaną wprowadzone do oferty marki Dunlop.
- Opony klasy AA spełniają najbardziej surowe wytyczne Unii Europejskiej, określone przez nowy system etykietowania - mówi Sanjay Khanna, dyrektor zarządzający marki Dunlop. - Unijne oznaczenia to dla Dunlopa wyzwanie, którego celem jest tworzenie sportowych opon o wysokich osiągach, które jednocześnie spełniają najbardziej wyśrubowane kryteria.
Sport BluResponse AA to zaawansowany technologicznie produkt, który charakteryzuje się wysokimi osiągami w zakresie określonych przez UE parametrów etykietowania opon: efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i poziomie emitowanego hałasu. Pierwszy etap wdrażania tych przepisów rozpoczął się 30 maja br. Nowe opony marki Dunlop uzyskały ocenę AA przy zachowaniu wszelkich walorów sportowych, a efekt ten osiągnięto dzięki nowo opracowanej mieszance, technologii redukcji ciepła, ulepszonej strukturze bieżnika oraz nowatorskim technikom produkcji.
- Nawet projektując oponę klasy AA, Dunlop nie rezygnuje ze swojego sportowego dziedzictwa – dodaje S. Khanna. - Wierzymy, że etykieta jest doskonałą wskazówką dla konsumentów, umożliwiającą im ocenę opony według trzech ważnych kryteriów. Dunlop przy ocenie swoich opon w dalszym ciągu będzie uwzględniać piętnaście kryteriów stosowanych przez czasopisma i niezależne organizacje badawcze, a także ponad 50 kryteriów, według których dotychczas testowaliśmy nasze opony
Opony Dunlop Sport BluResponse AA prezentowane będą podczas REIFEN - targów branży oponiarskiej, które odbędą się w Essen (Niemcy) w dniach 5-8 czerwca br.
Komentarze (0)