Cel
Celem studiów jest przygotowanie do profesjonalnego i aktywnego uczestnictwa w zarządzaniu przedsiębiorstwem w warunkach konkurencji globalnej. Poza wiedzą o polskim prawie, instytucjach, otoczeniu branżowym i makroekonomicznym, polskim działaczom gospodarczym potrzebna jest umiejętność analizy rynku w wymiarze globalnym i europejskim, umiejętność nawiązywania kontaktów i negocjowania umów z partnerami zagranicznymi, opracowywania strategii konkurencji i strategii marketingowej w wymiarze europejskim. Konieczna jest też umiejętność poruszania się po europejskim rynku finansowym oraz korzystania z funduszy strukturalnych Unii.
Korzyści
Ukończenie Studiów zapewnia:
1. Zdobycie i udoskonalenie praktycznych umiejętności w zakresie m.in. zarządzania strategicznego, konstruowania biznesplanu, tworzenia planów marketingowych, zarządzania projektami, planowania własnego czasu i profesjonalnego prowadzenia negocjacji handlowych.
2. Zdobycie prestiżowego dyplomu ukończenia studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej.
3. Wejście do elity menedżerów motoryzacji w Polsce.
[img_full]7060|7291[/img_full]
Uczestnicy
Studia przeznaczone są dla osób zajmujących się zarządzaniem lub przygotowujących się do zarządzania firmą motoryzacyjną (stacją dealerską, stacją serwisową, firmami produkcyjnymi i dystrybucyjnymi), a więc prezesów firm, właścicieli i dyrektorów, głównych księgowych, a także kierowników funkcjonalnych i specjalistów. Program został przygotowany w taki sposób, aby wyjść naprzeciw potrzebom osób na stanowiskach kierowniczych zarówno w małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorstwach.
Studia będą trwały dwa semestry i zakończą się obroną pracy dyplomowej. Zajęcia będą odbywały się w formie dwudniowych sesji (sobota, niedziela) oraz jednej sesji poświęconej obronom prac dyplomowych. Uczestnicy w ramach czesnego otrzymują komplet materiałów i literatury specjalistycznej. Zajęcia rozpoczną się w październiku 2010 roku. Większość zajęć na Studiach prowadzona jest metodą warsztatową. Słuchacze w małych grupach prowadzą prace analityczne i projektowe w oparciu o materiały dotyczącego światowego, europejskiego i polskiego rynku motoryzacyjnego.
Wykładowcy
Zajęcia prowadzone są przez Profesorów i Doktorów Szkoły Głównej Handlowej, m.in. Prof. dr hab. Marię Romanowską, Prof. dr hab. Zbigniewa Dworzeckiego, dr Waldemara Rogowskiego. Oprócz kadry akademickiej niektóre wykłady będą prowadzili Eksperci – Praktycy rynku motoryzacyjnego, m. in. Leszek Lerch, Dyrektor Działu Doradztwa dla Branży Motoryzacyjnej w Polsce ERNST & YOUNG, Agata Raniecka, Prezes Zarządu DIXI – CAR S.A., Bogusław Kowalski, Prezes Zarządu Mercedes-Benz Warszawa Sp. z o.o., Wojciech Kubalewski, Prezes Zarządu VECTOR POLSKA Sp. z o.o.
Warunki przyjęcia
Zasady rekrutacji
1. O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów wyższych: licencjackich, inżynierskich, magisterskich lub równorzędnych.
2. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
3. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest przekazanie osobiście lub pocztą kompletu dokumentów do Polskiej Izby Motoryzacji.
Kontakt: Magdalena Szczypińska, tel. 022 845 01 40, 646 08 18, 600 00 32 41, e-mail: studia@pim.org.pl; www.pim.pl
Komentarze (0)