Spotkanie, zorganizowane w niepowtarzalnych wnętrzach łódzkiego hotelu Andels w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego ”Manufaktura” w Łodzi, miało przede wszystkim być okazją do wymiany spostrzeżeń na temat działań handlowych w ostatnich miesiącach, ale także do przedstawienia oferty produktowej i planów marketingowych na sezon zima 2010/2011. Aby usprawnić wzajemną współpracę, firma Bridgestone zadbała także o integrację swoich partnerów handlowych, którzy mogli zobaczyć spektakl „Złodziej” w Teatrze Nowym, po którym odbył się specjalny bankiet.
Spotkanie w Łodzi to jedna z nielicznych form współpracy japońskiego koncernu z przedstawicielami punktów sprzedaży opon. Firma Bridgestone oferuje swoim partnerom handlowym pomoc na wielu płaszczyznach biznesowych.
Ponad 100 przedstawicieli punktów sprzedaży i serwisów opon wraz z osobami towarzyszącymi wzięło udział w dorocznym spotkaniu zorganizowanym przez firmę Bridgestone. Globalny lider produkcji opon, wraz z partnerami handlowymi, nie tylko analizował sytuację rynkową w pierwszej połowie 2010 roku i perspektywy rozwoju w najbliższym czasie, ale także… doskonale się bawił.
Komentarze (0)