Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Spotkanie z Dystrybutorami

marki NORTON

W dniach 15-16 maja br. odbyło się coroczne spotkanie z dystrybutorami marki Norton. Tym razem firma Saint-Gobain Abrasives Sp. z o.o. zaprosiła swoich partnerów handlowych do Dolska, położonego w południowej Wielkopolsce, w którym znajduje się hotel Villa Natura. W imieniu firmy gości powitał dyrektor ds. sprzedaży i marketingu pan Andrzej Kruszyński. Następnie omówił strategię obsługi klientów, w której szczególny nacisk kładzie się na dostępność produktów firmy. W Saint-Gobain Abrasives bardzo ważna jest dostępność wiedzy technicznej teoretycznej oraz praktycznej. Wiedzę tę firma przekazuje swoim kontrahentom w specjalnie przygotowanym do tych celów ośrodku szkoleniowym na terenie fabryki w Kole. Szkolenia są przeprowadzane także bezpośrednio u klienta, ponieważ firma dysponuje profesjonalnie przygotowanym i wyposażonym sprzętem technicznym do prezentacji produktów poza firmą. Działania te mają na celu wsparcie starań dystrybutorów i umocnienie dotychczasowej sieci sprzedaży, która budowana była od wielu lat.



Sławomir Głowala, który jest odpowiedzialny za wprowadzanie produktów marki Norton na rynek napraw blacharsko-lakierniczych, omówił program lojalnościowy – punktowy. Program ten trwa pięć miesięcy (od końca maja do listopada br.) i jest skierowany do wszystkich dystrybutorów. W tym roku program ten został nazwany NORTONPRO. Wśród licznych nagród, do wygrania jest m.in. wyjazd do Paryża. W programie brane są pod uwagę wszystkie produkty proponowane przez firmę Saint – Gobain Abrasives Sp. z o.o. (zawarte są one w nowym katalogu), co zdecydowanie ułatwia dystrybutorom rywalizację. Dla usprawnienia komunikacji pomiędzy Saint-Gobain a kontrahentami, została wprowadzona strona nortonpro.pl, na której znajdują się wszystkie potrzebne informacje związane z programem. Wystarczy się zalogować, a następnie złożyć zamówienie on-line.



Bardzo ważnym elementem spotkania było również wystąpienie Viviena Luttenschlagera, product managera na Europę ds. produktów blacharsko-lakierniczych. Opowiedział on o nowościach oraz o trendach rozwoju marki Norton w Polsce i Europie. Fakt, iż firma Saint-Gobain Abrasives Sp. z o.o. jest firmą międzynarodową sprawia, iż brane są pod uwagę wymogi z wszystkich współpracujących z nią rynków, a międzynarodowe doświadczenie przyczynia się do ciągłego ulepszania produktów, a co za tym idzie – podwyższania ich jakości.





B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony