Aisin Europe wprowadził 126 nowych pozycji do oferty zestawów, kompletów i superkompletów sprzęgieł, a także 6 nowych tłumików drgań skrętnych do samochodów marek Toyota i Lexus z napędem hybrydowym.
Normy emisji zanieczyszczeń z roku na rok są surowsze. Władze państw ściśle współpracują z instytucjami branżowymi oraz producentami samochodów i części, żeby jak najbardziej ograniczyć naszą zależność od paliw kopalnych. W całej Unii Europejskiej planowana jest rezygnacja z ich stosowania – w zależności od kraju – w latach 2030-2050. Bezpośrednim efektem tych działań jest wzrost zarówno wykorzystania, jak i sprzedaży samochodów z napędem hybrydowym. Oznacza to, że liczba takich pojazdów na rynku wtórnym będzie coraz większa. Aby zachować konkurencyjność, mechanicy na rynku wtórnym muszą mieć dostęp do najnowszych produktów.
Aisin oferuje szeroki wybór zestawów i kompletów sprzęgieł o jakości oryginalnego wyposażenia do wszystkich modeli. Najnowsze pozycje w ofercie przeznaczone są przede wszystkim do samochodów europejskich, ale są wśród nich również części do marek i modeli japońskich i koreańskich. Oferta została rozszerzona o 126 jednostek magazynowych, dodane zostały m.in. części do: Renault Clio, Megane i Kangoo, VW Golfa, Passata, Tiguana i Tourana, Audi A3, Opla Astry i Škody Octavii.
– Wszystkie elementy sprzęgła muszą dobrze ze sobą współdziałać, żeby efekt był optymalny, dlatego – jeżeli konieczna jest wymiana sprzęgła – zalecamy jednoczesną wymianę wszystkich komponentów. Nasze komplety i superkomplety obejmują wszystko, czego potrzeba do szybkiej, bezpiecznej o efektywnej wymiany – mówi Bérenger Léonard, starszy kierownik ds. strategii rynku wtórnego.
Oferowany przez Aisin wybór tłumików drgań skrętnych do pojazdów z napędem hybrydowym wzbogacony został o 6 kolejnych pozycji, przeznaczonych do modeli Toyota Auris, Corolla, Prius, RAV 4 i Yaris.
Tłumik drgań skrętnych pełni funkcję zarówno amortyzatora, jak i rozdzielacza zasilania między napędem termicznym i elektrycznym. Eksperci Aisin zalecają wymianę tej części, jeżeli przejście z napędu elektrycznego na termiczny nie przebiega płynnie. Tłumiki drgań skrętnych zużywają się stopniowo w każdym samochodzie. Ponieważ jednak sekwencja zmiany między napędem termicznym i elektrycznym w pojazdach z napędem hybrydowym powtarza się nieustannie, muszą one być uważniej obserwowane, ponieważ mogą zużywać się szybciej niż w tradycyjnych samochodach.
Komentarze (0)