i oprogramowanie dla diesli
Nowy sprzęt testujący i oprogramowanie Delphi przeznaczone dla silników Diesla pomogą dealerom zajmującym się serwisem w osiągnięciu rentowności.
Stacje obsługi potrzebują coraz bardziej wyspecjalizowanego wyposażenia i wsparcia technicznego, aby były w stanie zaoferować swoim klientom profesjonalną obsługę, która będzie rentowna dla zakładu. Firma Delphi zauważyła ten problem i w odpowiedzi przedstawia nową ofertę zaawansowanego technicznie sprzętu do diagnostyki silników Diesla oraz oprogramowania, które umożliwi stacjom obsługi maksymalizację korzyści w następujących trzech kluczowych dziedzinach:
- wydajności warsztatu,
- możliwości serwisowych,
- technologii informatycznej.
- Aby spełnić coraz bardziej rygorystyczne normy emisji, systemy wtrysku paliwa dla silników Diesla stały się znacznie bardziej skomplikowane – stwierdził Mike Rayne, wiceprezes działu Global Diesel Aftermarket. - Ta dodatkowa złożoność stwarza konieczność wprowadzenia wyższych standardów i możliwości dla testowania i certyfikowania produktu w czasie jego serwisu czy remontu. Doświadczenie inżynierskie Delphi, w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem partnerów firmy, umożliwiły nam wprowadzenie na rynek oferty obejmującej wyrafinowane urządzenia testujące, które spełniają te wymagania, przy jednoczesnej optymalizacji wydajności pracy stacji obsługi.
System naprawy wtryskiwaczy C3i.
Nowe urządzenia testujące zwiększają wydajność warsztatów
Zwrot z inwestycji to podstawa działalności. Popierając tę tezę, Delphi, w kooperacji ze swoim partnerem, firmą Hartridge, wprowadziła na rynek trzy nowe urządzenia testujące, umożliwiające sieciom dealerskich stacji obsługi maksymalizację wydajności pracy w warsztacie, a tym samym zapewnienie szybkiego zwrotu zainwestowanego kapitału.
– Autoryzowane procedury testowe dla CRp-PC dają dealerom drugą możliwość wykorzystywania stanowiska testowego
Autoryzowane procedury testowe Delphi dla CRp-PC, samodzielnego stanowiska testowego, umożliwiającego testowanie pomp wyprodukowanych przez firmy Delphi, Bosch, Denso i Siemens przeznaczonych do silników Common Rail, zostaną wprowadzone na rynek w 2010 roku. Procedury, które umożliwią testowanie i naprawy zgodne ze specyfikacjami dla wyposażenia fabrycznego, zostaną zintegrowane z najlepszą platformą oprogramowania Delphi, IRIS.
To pomoże stacjom dealerskim maksymalnie skrócić czas potrzebny do przeprowadzenia testu i stworzy drugą opcję dla przeprowadzania, autoryzowanych przez Delphi, napraw pomp Common Rail, równolegle z flagowym stanowiskiem testującym AVM2PC. CRp-PC, wprowadzony na rynek w pierwszych miesiącach tego roku, został zaprojektowany specjalnie po to, by stworzyć stacjom obsługi możliwości przeprowadzenia szybkiej, prostej, skutecznej i taniej diagnostyki pomp paliwowych wszystkich producentów. To zwolni inne stanowiska testujące, pomagając usprawnić pracę w warsztacie, poprawiając wydajność i w sposób znaczący zwiększając rentowność stacji obsługi.
– Nowy automatycznie działający system kontroli ciśnienia dla AVM2PC w celu skrócenia czasu testu
Zainstalowany na stanowisku testującym Hartridge AVM2PC nowy, automatyczny system kontroli ciśnienia umożliwia przeprowadzenie automatycznego testu pomp Common Rail bez stałego nadzoru pracownika. Takie rozwiązanie przynosi szereg zasadniczych korzyści dla stacji obsługi. Po pierwsze, system kontroluje ciśnienie w sposób ciągły, redukując tym samym potrzebę ręcznego sterowania przez operatora. W efekcie czas przeznaczony na testowanie pompy skraca się o około 20 proc. System umożliwia również wprowadzenie pełnej automatyki do procedur testowania. W efekcie pracownicy mogą wykonywać inne czynności w czasie przeprowadzania testu, co w sposób wyraźny zwiększa wydajność pracy w warsztacie.
Autoryzowane procedury testowe Delphi dla automatycznie działających systemów kontroli ciśnienia są dostępne na platformie IRIS już od listopada.
Autoryzowane procedury testowe dla CRp-PC dają dealerom drugą możliwość wykorzystywania stanowiska testowego.
– Procedury testowe AVM2PC przechodzą na oprogramowanie IRIS w celu skrócenia czasu trwania testu
Oprogramowanie IRIS, wprowadzone w 2007 roku przez firmę Delphi na stanowisku testowym CRi-PC, zostaje obecnie zintegrowane z AVM2 tak, by zapewnić, że autoryzowane warsztaty naprawiające systemy Common Rail i elektroniczne systemy wtrysków będą w stanie spożytkować wiele zalet oprogramowania IRIS. Główne korzyści dla warsztatu to skrócony czas testów, w pełni zautomatyzowane plany testów i jeszcze regularniejsza aktualizacja oprogramowania – wszystkie te cechy pomagają poprawić efektywność pracy w warsztacie. Procedury testowe AVM2 Delphi będą stopniowo przenoszone na platformę IRIS. Dostępna jest już procedura dla wtryskiwaczy EUI, a program dla pomp Common Rail jest dostępny od listopada 2009 r., a dla wtryskiwaczy Common Rail od 2010 r.
Poszerzona oferta pomoże stacjom obsługi wykorzystać nowe możliwości serwisowania pojazdów
Delphi kontynuuje wprowadzanie nowych programów, umożliwiających naszym klientom pełne wykorzystanie szybko rozwijających się możliwości obsługi i serwisowania silników Diesla.
– Nowe rozwiązania Delphi dla serwisowania wtryskiwaczy benzynowych
Delphi jest nastawione na wykorzystanie gwałtownie rozwijającego się zapotrzebowania na wtryskiwacze benzynowe i ich testowanie. Delphi współpracuje z firmą ASNU w celu stworzenia i udostępnienia kompleksowej platformy testującej dla nowoczesnych wtryskiwaczy benzynowych. W efekcie wykorzystana zostanie głęboka wiedza Delphi na temat wymagań dla testów i obsługi pojazdów oraz doświadczenie firmy ASNU w dziedzinie wtryskiwaczy benzynowych.
Program ASNU, który obejmuje zestawy ASNU Classic, Junior i nową wersję GDI, zapewnia zarówno tanie i skuteczne rozwiązanie dla właściciela pojazdu, jak i wzrost rentowności dla stacji obsługi. Cena wtryskiwaczy benzynowych wzrosła znacznie w ostatnich latach. Dla wielu właścicieli pojazdów koszt wymiany wadliwych wtryskiwaczy jest obecnie zbyt wysoki, zatem nie będą oni korzystać z usług tych stacji obsługi, które nie oferują możliwości serwisowania wtryskiwaczy. Serwisowanie wtryskiwaczy to rozwiązanie, które jest również bardziej zyskowne dla stacji obsługi, w porównaniu z prostą wymianą wtryskiwacza. Gwarantuje ono szybki zwrot inwestycji i większą rentowność w przyszłości.
Postęp w technologii benzynowej będzie skutkował stworzeniem bardziej wydajnych silników, które będą działać dłużej, na wysokich zakresach. Taki rozwój, w połączeniu ze stale zaostrzanymi normami emisji spalin oznacza, że wtryskiwacze będą musiały być regularnie serwisowane, by mogły zapewnić prawidłowe działanie silnika. W połączeniu z rosnącym parkiem samochodów zasilanych benzyną i koniecznością zaoferowania klientom oszczędnych i tanich rozwiązań, rozwiązania Delphi to znakomita okazja dla stacji obsługi działających na niezależnym rynku części zamiennych.
Oprogramowanie IRIS.
– System naprawy wtryskiwaczy C3i jest już dostępny
Delphi jest zdecydowane na zapewnienie rozwiązań dla testowania i naprawy wszystkich swoich technologii montowanych jako elementy pierwszego wyposażenia fabrycznego, włączając w to najnowsze systemy Common Rail. Program naprawy wtryskiwaczy Common Rail działa już 3 lata i już w momencie jego uruchomienia obejmował kompletną ofertę wtryskiwaczy Delphi z kodowaniem C2i. Program ten został obecnie rozszerzony i obejmuje kompletną ofertę naprawy wtryskiwaczy kodowanych w systemie C3i. Wtryskiwacze C3i są montowane w popularnych samochodach, takich jak Peugeot 307, Citroën C4 i Mercedes Klasy C. Obecnie na rynku części zamiennych znajduje się ponad 2,5 miliona jednostek, co stwarza duże możliwości dla sieci autoryzowanych stacji obsługi. Reagując na sytuację na rynku, Delphi zapewnia swoim sieciom kompleksowy program obejmujący test i naprawę, włączając w to części zamienne, procedury testowe, narzędzia i szkolenia. Program uruchomiony w sierpniu 2009 r. na stanowisku CRi-PC zostanie w 2010 r. rozszerzony na platformę AVM2PC.
Postęp technologii informatycznych oparty na sieci internetowej
Dostęp do najnowocześniejszych informacji technicznych jest koniecznym elementem sukcesu działających dzisiaj stacji obsługujących samochody z silnikiem Diesla. Direct Evolution to pakiet oprogramowania opracowany przez Delphi, umożliwiający stacjom obsługi osiągnięcie bezpośredniego dostępu do dokumentacji dotyczącej naprawy pomp i wtryskiwaczy do silników Diesla. Dokumentacja ta obejmuje instrukcje naprawy, procedury testowania, instrukcje serwisowania i informacje gwarancyjne, a ponadto wszelkie dane informacyjne dotyczące pojazdu, system numeracji zamienników i informacje o listach dostępnych części, niezbędnych w codziennej pracy nowoczesnego warsztatu samochodowego obsługującego silniki Diesla. Aktualne informacje techniczne są dostarczane za pośrednictwem platformy opartej o płytę DVD. Jednak działając zgodnie z programem Delphi, zakładającym stałą aktualizację i unowocześnianie oprogramowania, program Direct Evolution będzie dostępny w sieci na początku 2010. Przejście na rozwiązania działające w oparciu o internet będzie miało kilka znaczących korzyści dla klientów. Po pierwsze i przede wszystkim zapewni, że klienci będą mieli dostęp do jeszcze bardziej aktualnych informacji. Delphi już teraz systematycznie aktualizuje pakiet Direct Evolution, jednak w nowej wersji, informacje, takie jak dane dla aplikacji i dane techniczne, będą aktualizowane codziennie. Ponadto, nie będzie potrzebna żadna instalacja. W sytuacji, kiedy nowe aplikacje Windows są regularnie wprowadzane do użytkowania i w sytuacji potencjalnego konfliktu z innym oprogramowaniem zainstalowanym w komputerze, instalacja oprogramowania z płyty DVD może stwarzać problemy. Przejście na system działający w sieci pozwoli na wyeliminowanie tych problemów.
Komentarze (0)