Ruszyła nowa, bardziej funkcjonalna strona internetowa Denso Aftermarket. Nowoczesny design to tylko jedna z nowości.
Witryna powstała po miesiącach konsultacji z zespołami sprzedażowymi Denso z całej Europy, którym zależało na wypracowaniu przejrzystego, bardziej użytecznego sposobu prezentacji kluczowych danych.
- Opinie, które otrzymaliśmy z różnych oddziałów firmy, pozwoliły nam stworzyć przejrzystą „listę życzeń” klientów. Znalazły się na niej m.in.: łatwiejszy dostęp do informacji „o nas”, e-Katalog, w którym szybko można byłoby wyszukać potrzebne części, dane adresowe punktów sprzedaży i sieci serwisowych oraz szczegółowe informacje o produktach i usługach – wylicza Hedy Borreman, Marketing Communications Manager w Denso After Market. - Efektem naszych działań jest zaprojektowana od nowa witryna, której premiera miała miejsce 16 września, podczas targów Automechanika we Frankfurcie.
Nowa strona dostępna jest w językach angielskim, niemieckim, rosyjskim i polskim. Kolejne wersje językowe zostaną wprowadzone w ciągu najbliższych miesięcy. Adresy URL witryn pozostają bez zmian (wersja polska strony: www.Denso-am.pl).
Komentarze (0)