Dawid Cieśla, AD Polska, organizator konkursu „Supermechanik AD 2016”:
„Zainteresowanie konkursem przerosło nasze oczekiwania, pozytywnie zaskoczył nas poziom merytoryczny uczestników. Pytania przygotowane przez firmę BETiS były bardzo złożone, ale należy pamiętać, że dzisiaj mechanik nie posługuje się wyłącznie zestawem kluczy. Musi także potrafić obsłużyć szereg urządzeń diagnostycznych, skorzystać z oprogramowania komputerowego, poprawnie odczytać schematy połączeń i znać parametry dla konkretnych modeli samochodów. Ten konkurs pokazał, że nasi mechanicy nie tylko podążają za tymi zmianami, ale też wymiernie korzystają ze szkoleń, jakie im oferujemy. Myślę, że pierwsza edycja utwierdziła nas w słuszności zorganizowania tego typu sprawdzianu. Liczę, że za rok przyciągnie jeszcze więcej uczestników, co też będzie dla nas większym wyzwaniem”.
Partnerami głównymi konkursu byli: Filtron, Castrol Edge i Gates, merytoryczne wsparcie zapewniły firmy BETiS i HaynesPro. Ponadto, akcję wspomogli kluczowi dostawcy AD Polska: Centra/Exide, Champion, Denso, Fram, Goodyear, K2, Magneti Marelli, Moje Auto, Nissens, Optimal, Philips, SWAG, Textar, Valeo
Komentarze (0)