Sercem systemu jest dystrybutor, który umożliwia transportowanie wybranego paliwa do pompy wysokociśnieniowej w zbiorniku. Dodajmy, że pojazdy z bezpośrednim wtryskiem paliwa przekonwertowane na system JTG HP firmy ICOM rozpoczynają pracę bezpośrednio na paliwie LPG.
Główne komponenty ICOM JTG HP to zbiornik zintegrowany z pompą LPG, elektrozaworami i elektroniką, dodatkowa pompa etyliny i dystrybutor LPG/etylina oraz UCE do konkretnego kodu silnika – modelu i marki pojazdu.
Sposoby funkcjonowania LPG/ET są zarządzane z ECU Icom ręcznie za pomocą przełącznika lub automatycznie, np. gdy w zbiorniku skończy się paliwo gazowe. Na gazie funkcjonuje oryginalne ECU pojazdu i nadal tak zarządza silnikiem, jakby była dostarczana etylina. Warto podkreślić, że systemy dystrybuowane przez innych producentów konwersji LPG w kwestii ciekłego wtrysku gazu korzystają z dodatkowych wtryskiwaczy zamontowanych w kolektorze ssącym. Silnik przekonwertowany w taki sposób nie może być uruchamiany bezpośrednio na LPG.
Auto Gaz Holandia proponuje nowość – system JTG HP bezpośredniego wtrysku LPG do silnika firmy ICOM. Konwersja silników wtrysku bezpośredniego została zaprojektowana zgodnie z filozofią firmy ICOM, czyli użycie oryginalnego wysokiego ciśnienia w paliwie benzyny umożliwia także zastosowanie alternatywnego paliwa gazowego i stąd możliwy jest bezpośredni wtrysk paliwa gazowego do cylindra.
Komentarze (0)