Motomarketing.pl od dawna nie organizował szkoleń otwartych, czyli takich, na które może przyjechać nawet jedna osoba z firmy. – Przez ostatnie 2 lata co jakiś czas pojawiały się zapytania od warsztatowców, więc postanowiliśmy zaproponować im kilka tematów – mówi Maciej Matczak z Motomarketing.pl. – I dlatego zapraszamy czytelników do dołączenia do tworzonych grup! – dodaje.
Planowane są następujące tematy szkoleń:
- prawo w relacjach z klientami (sprzedaż usług i części, gwarancja i rękojmia) – także dla działu części,
- rentowność warsztatu – jak policzyć koszt roboczogodziny,
- sprzedaż i obsługa klienta w warsztacie.
Terminy szkoleń (pomiędzy końcem października a początkiem grudnia) zostaną ustalone po bezpośrednim kontakcie z zainteresowanymi. Na pytania o program, ceny i terminy Motomarketing.pl odpowie indywidualnie, dlatego prosimy zainteresowanych o kierowanie wszystkich zapytań na mail: info@motomarketing.pl.
Komentarze (0)