Części i regeneracja

ponad rok temu  08.10.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Szansa na szkolenia nietechniczne dla warsztatów

Motomarketing.pl od dawna nie organizował szkoleń otwartych, czyli takich, na które może przyjechać nawet jedna osoba z firmy. – Przez ostatnie 2 lata co jakiś czas pojawiały się zapytania od warsztatowców, więc postanowiliśmy zaproponować im kilka tematów – mówi Maciej Matczak z Motomarketing.pl. – I dlatego zapraszamy czytelników do dołączenia do tworzonych grup! – dodaje.

Planowane są następujące tematy szkoleń:

  • prawo w relacjach z klientami (sprzedaż usług i części, gwarancja i rękojmia) – także dla działu części,
  • rentowność warsztatu – jak policzyć koszt roboczogodziny,
  • sprzedaż i obsługa klienta w warsztacie.

Terminy szkoleń (pomiędzy końcem października a początkiem grudnia) zostaną ustalone po bezpośrednim kontakcie z zainteresowanymi. Na pytania o program, ceny i terminy Motomarketing.pl odpowie indywidualnie, dlatego prosimy zainteresowanych o kierowanie wszystkich zapytań na mail: info@motomarketing.pl.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony