Motomarketing.pl zaprasza przedstawicieli warsztatów samochodowych oraz sklepów i hurtowni do udziału w majowych szkoleniach otwartych.
Tematyka spotkań jest następująca:
- Prawo w relacjach z klientem (26 maja, zapisy do 6 maja),
- Jak przygotować akcję promocyjną i komunikat marketingowy w usługach serwisowych (27 maja, zapisy do 6 maja),
- Skuteczna sprzedaż w motoryzacji (28 maja, zapisy do 6 maja).
Szkolenie prawne jest o tyle ważne, że pod koniec ubiegłego roku zmieniły się przepisy związane z odpowiedzialnością za wykonywaną usługę i sprzedawany towar, ale jednocześnie obowiązują poprzednie regulacje dla wcześniej zrealizowanych transakcji.
Szkolenie marketingowe pozwoli na skuteczniejsze przeprowadzenie promocji sprzedaży w warsztacie i ułożenie komunikatu dla klienta.
Trzecie szkolenie jest innowacją. Organizatorzy otwarci są na sugestie zainteresowanych osób co do zagadnień, jakie chciałyby omówić podczas szkolenia – ostateczny program będzie więc uwzględniał ich problemy. Jest to połączenie szkolenia otwartego z zamkniętym, czyli tworzonym na potrzeby jednej firmy.
Więcej informacji o programie szkoleń i warunkach uczestnictwa na www.motomarketing.pl, pod adresem info@motomarketing.pl lub pod numerem telefonu 601 175 196.
Komentarze (0)