Firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenie prawne dla serwisów samochodowych i innych firm usługowo-handlowych związanych z motoryzacją, które planowane jest na 30 września w okolicach Warszawy.
Pod koniec ubiegłego roku zmieniły się przepisy związane z odpowiedzialnością za wykonywaną usługę i sprzedawany towar, ale jednocześnie obowiązują poprzednie regulacje dla transakcji zawartych przed końcem grudnia 2014. Dlatego zapraszamy firmy motoryzacyjne na szkolenie otwarte, podczas którego będzie można dowiedzieć się m.in. o rękojmi i gwarancji, odpowiedzialności za usługę i za zastosowane części zamienne, o różnorakiej roli zlecenia naprawy, faktury i innych dokumentów warsztatowych, a także o zagadnieniu wydania samochodu klientowi, jeśli nie dokonał on napraw wpływających bezpośrednio na bezpieczeństwo jazdy. Poruszymy temat pierwszej rozmowy z niezadowolonym klientem i postępowania przy reklamacji, jak również kwestię wprowadzenia warunków świadczenia usług.
Więcej informacji o programie szkoleń i warunkach uczestnictwa na www.motomarketing.pl, na info@motomarketing.pl oraz pod numerem telefonu 601 175 196.
Komentarze (0)