Oferta tarcz hamulcowych TRW została poszerzona o części zamienne do elektrycznego samochodu Tesla Model S. Produkowane są z żeliwa szarego o zwiększonej zawartości węgla (GG15 HC), dzięki czemu energia cieplna jest lepiej dystrybuowana w całej objętości tarczy. Oznacza to, że są mniej podatne na odkształcenia i problemy z powstającym hałasem (NVH – Noise Vibration & Harshness). Redukcja wibracji i hałasów powstających na wszystkich elementach układu hamulcowego jest niezwykle ważnym aspektem rozwoju części, szczególnie tych przeznaczonych do pojazdów elektrycznych, ponieważ znacząco wpływa na komfort prowadzenia.
Wysokowęglowe tarcze hamulcowe są lakierowane na czarno dla zwiększenia odporności na korozję. Ważnym aspektem jest również dostępność na rynku – tarcze na oś przednią zostały już wprowadzone do oferty, natomiast tarcze na oś tylną trafią na rynek w ciągu kilku miesięcy.
Komentarze (0)