W pierwszych dniach maja, już po raz kolejny, Warszawskie Centrum Wystawiennicze zamieni się w jedną, wielką, nowoczesną stację paliw. Kompleksowa oferta wyposażenia nie tylko samej stacji, ale i całej infrastruktury z nią związanej, przyciągnie do Warszawy gości z całej Polski i z zagranicy. Wystawa trwać będzie tylko trzy dni.
Co ma wspólnego stacja paliw ze stacją serwisową? Organizatorzy zgodnie z obecnymi wymaganiami rynku i w odpowiedzi na coraz częstsze pytanie: w co oprócz paliw zainwestować? – postawili właśnie na “kompleksowość”. Klienci nie przyjeżdżają na stację paliw tylko po to, aby zatankować paliwo. Coraz częściej chcą dokonać drobnych napraw w swym pojeździe, wymienić filtr, a w sklepie kupić choćby żarówki, skrobaczkę do szyb lub płyn do spryskiwaczy.
Ubiegłoroczne zainteresowanie “Stacją serwisową” skłoniło organizatorów do kontynuacji zorganizowania wystawy o tej właśnie tematyce. Już dzisiaj udział swój zapowiedziały firmy oferujące kompleksowe wyposażenie dla warsztatów samochodowych, dostawcy akcesoriów i części samochodowych.
Jak co roku, targom towarzyszyć będą liczne szkolenia, panele dyskusyjne i konferencje, obejmujące każdą z wystaw tematycznych. Ale na tym nie koniec. Organizatorzy przygotowali również wiele niespodzianek i konkursów np. Konkurs na Produkt Roku, również w wersji on-line. Indywidualną atrakcją każdych targów jest uroczysty bankiet, spotkanie mniej oficjalne, ale równie doniosłe. Dziś – co jest chyba najważniejsze – na trzy miesiące przed imprezą liczba wystawców przekroczyła setkę, a rekordowa powierzchnia wystawy osiągnęła prawie 7000 m2.
Targi w opinii Zbigniewa Rybackiego z firmy FPH “Rybacki” – wystawcy, producenta podzespołów do samochodowych instalacji LPG:
- Cieszę się z udziału w tych targach. Jest zainteresowanie stoiskiem, dużo gości. Wiele sobie obiecuję. Jako wystawcy targi oceniamy bardzo dobrze. Udane targi to zasługa wzrostu liczby wystawców oraz wzbogacenie oferty targowej o nowe branże. Impreza ta cieszyła się niespotykanym powodzeniem. Odpowiednie rozreklamowanie targów było zauważalne w sporej liczbie indywidualnych osób zwiedzających targi oraz w udziale wielu firm poszukujących nowych rozwiązań. Bardzo jesteśmy zadowoleni z możliwości odświeżenia starych kontaktów i nawiązania nowych oraz ze sposobności do przedstawienia nowej oferty towarowej.
Szczegółowe informacje:
www.paliwa.pl/targi
Komentarze (0)