dołączają do duetu targowego AMI/AMITEC
Ponad 100 producentów podczas kwietniowej premiery 2010!
Po raz pierwszy wiosną 2010 roku w Lipsku odbędzie się nowa impreza targowa - AMICOM Branżowe Targi: Audio ∙ Multimedia ∙ Nawigacja, które towarzyszyć będą duetowi motoryzacyjnemu - Międzynarodowym Targom Samochodowym AMI oraz Branżowym Targom AMITEC - Warsztaty ∙ Części ∙ Serwis. Głównym partnerem merytorycznym wspierającym nową inicjatywę Targów Lipskich jest European Mobile Media Association (EMMA).
- Decyzja o połączeniu imprezy z targami AMI/AMITEC w Lipsku przyczyni się z pewnością do strategicznego rozwoju całej branży motoryzacyjnej – podkreśla Wolfgang Marzin, prezes Targów Lipskich. Głównym założeniem organizatorów targów jest prezentacja najnowszych produktów i usług w zakresie sprzętu audio, nawigacji i komunikacji, ale także przyszłościowych tematów, takich jak: infotainment, które obecnie zyskują coraz bardziej na swojej roli. Ponadto, integracja targów AMICOM z pokrewnymi imprezami AMI i AMITEC niesie za sobą wiele korzyści, między innymi szansę na pozyskanie nowych grup docelowych zarówno wśród odwiedzających, jak i specjalistów.
Lars Grothe, dyrektor Marketingu w Kenwood Electronics Deutschland GmbH, popiera inicjatywę Targów Lipskich wyodrębniającą AMICOM jako targi branżowe skupione na temacie Car Audio, Car Entertainment i nawigacji. Zdaniem Grothe, połączenie ze sobą trzech imprez targowych: AMI, AMITEC i nowych AMICOM jest ogromną szansą, ponieważ współdziałanie salonów samochodowych, producentów wyposażenia i akcesoriów audio będą owocować efektywną współpracą zarówno z końcowymi użytkownikami, jak również z handlowcami i dystrybutorami.
Podczas premierowej edycji targów AMICOM od 10 do 14 kwietnia 2010 r. organizatorzy oczekują blisko 100 producentów, wśród nich także liderów rynku w wielu segmentach.
Towarzyszący imprezie program ramowy będzie, tak jak zawsze w Lipsku, aktywnie włączał wszystkich uczestników, gwarantując m.in. interesujące gry, dyskusje panelowe i warsztaty.
Komentarze (0)