12–17 września 2006 r., Frankfurt
Tadeusz Makowski, przedstawiciel Targów Frankfurt, mówi o projekcie Automechanika Group Poland i ostatnich przygotowaniach do wrześniowych targów Automechanika Frankfurt.
Od kilkunastu lat widzę, że polscy producenci i eksporterzy ciężko pracują nad osiągnięciem sukcesu. Dlatego chcę wykorzystać swoją wiedzę, kontakty i umiejętności, aby pomóc polskim wystawcom. Na dwa miesiące przed wrześniowym światowym spotkaniem branży motoryzacyjnej, jakim jest Automechanika Frankfurt, postanowiłem zdecydowanie uaktywnić projekt Automechanika Group Poland. Organizacją stoisk informacyjnych o polskiej branży motoryzacyjnej na targach Automechanika od dawna próbowałem zainteresować branżowe związki, izby stowarzyszenia. Efekty moich starań Państwo znają. Dlatego sam zająłem się realizacją tego pomysłu. Projekt Automechanika Group Poland powstał, kiedy moi klienci chcieli szukać kontrahentów w różnych rejonach świata. Automechanika Group Poland jest nieformalną grupą, do której zaprosiłem polskich wystawców targów Automechanika zarówno z Frankfurtu, jak i z Pekinu, Szanghaju, Dubaju, Istambułu, Buenos Aires, Mexico City, St. Petersburga, Kuala Lumpur i Bangkoku. Nie zapomniałem o naszych klientach odwiedzających targi Automechanika w Azji. Na czym polega moja aktywność? – stworzyłem stronę internetową Automechanika Group Poland. Chcę, by poprzez tę stronę zainteresowani ze świata mogli komunikować się z polskimi firmami. Rozmawiam z moimi klientami, czekam na dalsze uwagi, nowe pomysły i sugestie. W czasie targów Automechanika we Frankfurcie czy innych rejonach świata organizuję stoiska informacyjne pod hasłem Automechanika Group Poland, gdzie firmy zainteresowane naszym rynkiem uzyskują informację o polskich producentach i polskim handlu. Do tej pory stoiska zrealizowałem na targach Automechanika Gulf 2004, 2005 i 2006 w Dubaju, Automechanika Istambuł 2005 i Automechanika China 2005 w Pekinie. Na każdych z tych targów rozdajemy po 2000 ulotek informacyjnych. Na targach Automechanika Gulf w Dubaju byliśmy już rozpoznawalni, klienci pamiętali stoisko Automechanika Group Poland z poprzednich lat. Efektem jest baza adresowa ponad 520 klientów z tego regionu. To upewnia mnie, że pomysł jest dobry i nadal trzeba informować o tym, co do zaoferowania mają polscy producenci i czego oczekują polscy handlowcy.
Automechanika Dubai 2005.
Najbliższy projekt to Automechanika Mexico, gdzie oprócz stoiska Automechanika Group Poland będzie obecna firma Techmot Choroszcz ze swoją indywidualną ekspozycją. Następne targi w tym roku to Automechanika Frankfurt, najważniejsze wydarzenie w branży, gdzie również będzie stoisko Automechanika Group Poland. Świetna lokalizacja (Foyer między halą 3 a halą 4) jest gwarancją dużej liczby gości, a tym samym zebrania dużej liczby kontaktów. Jeszcze w tym roku zorganizujemy kolejne stoiska na targach: Automechanika St. Petersburg, Automechanika Argentina w Buenos Aires i Automechanika Shanghai. W pierwszej połowie 2007 roku na targach Automechanika Istambuł, Automechanika Asia w Kuala Lupur. Automechanika Moscow i tradycyjnie już na Automechanika Gulf w Dubaju, Automechanika Moscow jest nowym projektem Messe Frankfurt i będzie organizowana przez biuro targów w Moskwie w nowoczesnym moskiewskim centrum targowym Crocus Expo. Do tej pory finansowaliśmy wszystko sami, ale cały czas rozmawiam z naszymi klientami o znalezieniu jeszcze atrakcyjniejszej formuły stoiska informacyjnego, która pozwoli skuteczniej przedstawić informację o polskich firmach. Jestem przekonany, że atrakcyjność stoiska i materiałów informacyjnych to gwarancja pozyskania ciekawych kontaktów. Nie trzeba osobiście jechać do Chin, Rosji, Malezji, Turcji, Argentyny, Meksyku czy Dubaju. Wystarczy wziąć udział w projekcie Automechanika Group Poland. To szansa na poszukiwanie nowych klientów bez angażowania czasu i dużych środków.
Automechanika Dubai 2006 - Andrzej Bukowski, prezes firmy Precyzja.
Natomiast na pewno trzeba być obecnym na Automechanice Frankfurt we wrześniu br. Przygotowania firm, które zgłosiły swój udział w odpowiednim terminie są już prawie zakończone. Jak zapowiadałem w poprzednim numerze, z myślą o debiutantach zorganizowaliśmy 21 czerwca br. w Warszawie kolejne spotkanie robocze, na którym odpowiadaliśmy na wszystkie pytania, związane z właściwym przygotowaniem stoiska. Niestety nie wszystkie firmy dostały lokalizację i nadal znajdują się na liście oczekujących na stoisko. Jest to wynik zbyt późnej decyzji o udziale w targach. Firmy te nie czytały uważnie wysyłanej wielokrotnie z mojego biura korespondencji. Warto, aby pamiętały o tym firmy zamierzające uczestniczyć w targach Automechanika 2008.
Automechanika Pekin 2005 - Tadeusz Makowski.
Na Automechanikę 2006, jak zwykle, przygotowaliśmy atrakcyjne oferty wyjazdu autokarami lub przelotu samolotem (dla wystawców jak i odwiedzających). Standard, jaki proponujemy naszym klientom wypracowaliśmy przez 15 lat naszej działalności. Jakość naszych usług doceniają klienci, którzy od lat jeżdżą z nami na targi. Natomiast tych z Państwa, którzy wolą zorganizować swój wyjazd samodzielnie namawiam do zakupu w naszym biurze kart wstępu, których ceny są niższe o ok. 25 proc. od cen w kasie, a przede wszystkim nie tracą Państwo tak cennego na targach czasu na stanie kolejkach do kasy.
Zapraszamy do zaglądania na www.Makowski.pl, są tam szczegółowe oferty, dane niezbędne do przygotowania udziału w targach oraz wiele innych pożytecznych i ciekawych informacji.
Tadeusz Makowski
Komentarze (0)