Targowe trio motoryzacyjne – jak lubią nazywać to przedsięwzięcie organizatorzy – spodziewa się ok. 500 wystawców z kilkunastu krajów. Teraz wiemy już, że zgłosili się wszyscy niemieccy producenci samochodów. Odwiedzających – według szacunków organizatorów – będzie ok. 300 tys., a powierzchnia wystawiennicza zajmie ponad 150 000 m2.
- AMI to targi stworzone dla odwiedzających, oferujące liczne jazdy próbne, w tym roku przede wszystkim autami elektrycznymi, wymyślne tory przeszkód, testy, pokazy i treningi bezpiecznej jazdy – mówi dyrektor targów Matthias Kober. - Do dyspozycji odwiedzających będzie ok. 100 modeli najnowszych i najciekawszych aut, samochody osobowe oraz dostawcze do 7,5 tony. Będzie to największa impreza samochodowa w Niemczech i od 2012 roku największy salon samochodowy. Mam nadzieję, że również w Polsce widać zainteresowanie alternatywnymi rodzajami napędów, które będą prezentowane na tym właśnie wydarzeniu, co przyniesie więcej korzyści dla naszych targów.
AMITEC: warsztaty, części, serwis
To już piętnasta edycja jedynej imprezy w Niemczech, odbywającej się co roku. „Warsztatowo” sprofilowany AMITEC to wiodące wydarzenie wystawiennicze w zakresie nie tylko wyposażenia warsztatów i stacji serwisowych, ale również pielęgnacji i konserwacji pojazdów oraz części zamiennych i wyposażenia samochodów. W tej części targów organizatorzy spodziewają się ok. 250 wystawców. Targi w Lipsku umożliwiają nawiązanie szerokich kontaktów pomiędzy dostawcami i przedstawicielami handlu. Słyną z tego, że dają szanse nawiązać nowe kontakty biznesowe przede wszystkim nowym firmom zarówno niewielkim, jak i dużym. Od dwóch lat można zaobserwować nowy trend, polegający na wyraźnie rosnącej liczbie stoisk indywidualnych. Trend ten jest zauważalny również wśród naszych rodzimych wystawców, którzy z roku na rok powiększają swój udział wystawienniczy.
- Czołowi producenci i hurtownicy, tacy jak: AUGROS, Berner, Forch, HAWEKA, KS Tools, Magneti Marelli, MAPCO, Schwenker, Snap-on-Tools, Techmess czy Wurth zaprezentują w nadchodzącej edycji targów lipskich swoje nowości, aktualne trendy i usługi. Oczywiście również różnorodni inni wystawcy zadbają o bardzo bogatą ofertę targową – zachęca dyrektor Matthias Kober.
AMICOM: audio, multimedia, nawigacja
Od swojej premiery w 2010 roku, targi AMICOM zajęły pozycję lidera w branży car-audio, urządzeń mobilnych oraz systemów nawiagacyjnych i telekomunikacyjnych. Podczas zeszłorocznej edycji targów, czyli AMICOM 2011, zaprezentowało się ponad 100 producentów, wśród nich m.in. tak znane marki, jak: Kenwood, Pioneer, Audio Design, Alpine Electronics, Magnat, JVC oraz Hama. Tę najmłodszą część targów odwiedziło ponad 70 000 osób. W roku 2012 oferta targów AMICOM zostanie rozbudowana o innowacyjne rozwiązanie dla urządzeń mobilnych, takich jak tablety, wyświetlacze typu headset oraz aplikacje dedykowane tym urządzeniom, sprofilowane oczywiście motoryzacyjnie.
- W 2012 roku, w Lipsku, tematem przewodnim będzie system integrujący elektronikę samochodową z urządzeniami przenośnymi. Dzięki tym nowościom dotrzemy do nowej, szerokiej grupy wystawców i nowych odwiedzających. Targi AMICOM są skierowane do klientów indywidualnych, jak i z branży, jednak w większości do tych pierwszych – podkreśla Matthias Kober.
Artur Ostaszewski
– po grudniowej zapowiedzi. W dniach 2-10 czerwca 2012 roku w Lipsku odbędzie się dwudziesta pierwsza już edycja Międzynarodowych Targów Samochodowych AMI wraz z branżowymi targami AMITEC oraz AMICOM. Słynne motoryzacyjne Targi Lipskie, znane pod nazwą AMI, od 2010 roku przeszły z cyklu corocznego w cykl dwuletni. Zmiana cyklu gwarantuje prezentację jeszcze większej liczby światowych i europejskich premier, produktów i usług.
Komentarze (0)