Bydgoszcz, 24–26 marca
Targi odbyły się w nowoczesnym budynku Hali Łuczniczki przy ulicy Toruńskiej 59 w Bydgoszczy. Impreza organizowana jest od czterech lat, wiosną, i ma na celu zapoznanie zainteresowanych z przeglądem nowości na rynku motoryzacyjnym przed sezonem.
Ekspozycja dotyczyła akcesoriów motoryzacyjnych, olejów i środków smarnych, nowych modeli aut oraz wyposażenia warsztatów samochodowych, wydawnictw związanych z branżą i innych. Sponsorem targów była firma Petro Oil Pomorskie Centrum Sprzedaży Sp. z o.o. w Gdańsku. Prezentacjom towarzyszyły występy zespołów muzycznych, wykłady i seminaria, np. Krzysztofa Januszewskiego z firmy Orlen Oil dotyczące nowości w branży olejowej. Podczas targów krótkiej prezentacji poszczególnych firm dokonywał pan Andrzej Gawroński, który również prowadził konkursy dla odwiedzających. Można było wygrać wiele cennych upominków w postaci produktów firmy Petra Oil, czy wycieczki.
Na targach zaprezentowały się firmy samochodowe marki: Honda, Fiat, Renault, Nissan, Volvo, Seat, Kia, Mitsubushi, Suzuki i inne.
Uwagę zwracało stoisko firmy prezentujące model Nissan Pick-up na górze piasku, kamieni i korzeni, a samo auto było obryzgane błotem. Wzrok przykuwała piękna sylwetka tego off–roadowego pojazdu.
Jeśli chodzi o produkty – głównie promowano oleje silnikowe dla samochodów osobowych i dostawczych, zarówno benzynowych, jak i diesli. Proponowano także usługi montażu instalacji gazowych oraz ubezpieczenia. Poza stoiskami w hali zaprezentowano na zewnątrz samochody ciężarowe i dostawcze. Kolorystycznie dominowała wśród nich czerwień i biel. Na placu przed budynkiem odbyły się pokazy jazdy sprawnościowej, a także doradzano jak wyjść z poślizgu.
W targach wzięło udział pięćdziesiąt osiem firm, a odwiedziło je ponad osiem tysięcy osób.
Tekst i zdjęcia: Dorota Nowak
Komentarze (0)