Dlaczego warto inwestować w outsourcing tekstyliów przemysłowych? To oszczędność: czasu, środków finansowych i nakładów organizacyjnych związanych z ich dostawą oraz usuwaniem odpadów. Korzystne warunki w tym zakresie oferuje system zarządzania tekstyliami firmy Mewa.
Istotna jest oferowana przez Mewę profesjonalna konsultacja jeszcze przed pierwszą dostawą, która pozwala klientowi, np. zakładowi przemysłowemu, drukarni czy warsztatowi samochodowemu, dostosować zakres usługi do branży i potrzeb. Jeśli klient nie chce z góry decydować się na długoterminowe zamówienie, może na przykład – w przypadku kolekcji odzieży roboczej Performance – zawrzeć umowę na jej próbne wykorzystanie z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Następnie ustalany jest cykl wymiany tekstyliów zamawianych w systemie pełnej obsługi (dostawa – odbiór brudnych tekstyliów – pranie – ponowna dostawa czystych tekstyliów do klienta). Dokładne terminy oraz określenie ilości pozwalają lepiej zaplanować działania użytkownika, a tym samym przyczyniają się do wzrostu efektywności jego działań.
Usługa pielęgnacji tekstyliów jest szybka i wygodna, co ma dla odbiorcy duże znaczenie. Klient nie musi np. za każdym razem kupować nowych ubrań roboczych dla pracowników – może je wynajmować od firmy Mewa. W ramach usługi, w przypadku mniej poważnych uszkodzeń, są one również naprawiane. Bez dodatkowych kosztów użytkownik może także zmieniać wielkość rozmiarów zamawianych ubrań, np. jeśli zmienia się pracownik, czy dostosować ilość zamawianych tekstyliów, co pozwala zredukować koszty. Te są z kolei przejrzyste i łatwo je skalkulować.
Nie bez znaczenia jest też fakt, że klient otrzymuje kompleksową usługę od jednego usługodawcy, co znacznie ułatwia komunikację i realizację zamówienia. Przy okazji może zamówić w firmie Mewa także maty absorpcyjne czy myjki do czyszczenia części, również w ramach systemu zarządzania tekstyliami.
Komentarze (0)