Lakiernictwo i blacharstwo

3 dni temu  16.04.2025, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

- Wygenerowany raport ze strony Mapa Stawek RBH pomógł mi w merytorycznych rozmowach z ubezpieczycielem - podkreśla jeden z członków Sekcji Blacharsko-Lakierniczej Polskiej Izby Motoryzacji. To innowacyjne narzędzie  cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Z dnia na dzień przybywa użytkowników. Ilość generowanych raportów ze strony przerosła oczekiwania twórców. Powstanie tego narzędzia jest przełomowym krokiem dla branży naprawczej.

Aktualnie serwisy blacharsko-lakiernicze stają przed nieustannym wyzwaniem dostosowania swoich stawek roboczogodzinowych do zmieniających się warunków rynkowych. W odpowiedzi na tę potrzebę, Polska Izba Motoryzacji przeprowadziła badanie rynku w zakresie wysokości stawek za roboczogodzinę obowiązujących w serwisach naprawczych. Dzięki temu narzędziu, członkowie Sekcji Blacharsko Lakierniczej mają możliwość porównania swoich stawek z rynkowymi standardami, co pozwala na argumentację w negocjacjach oraz dostosowanie oferty do aktualnych warunków rynkowych.

W przyszłości Sekcja Blacharsko-Lakiernicza planuje również podjąć kolejne działania w obszarze: - kategoryzacji serwisów oraz przeprowadzania audytów technologicznych,

  • edukacji i szkolenia nowych kadr oraz prowadzenia szkoleń branżowych,
  • benchmarking’u – wprowadzania standardów i KPI dla serwisów blacharsko-lakierniczych,
  • wprowadzenia właściwych dla branży zmian legislacyjnych na rynku likwidacji szkód.

Szkolenia w Izbie – więcej niż 1000 uczestników!

W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie, gdzie technologia i innowacje zmieniają oblicze wielu branż, edukacja branżowa odgrywa kluczową rolę, szczególnie w sektorze usług serwisowych. Edukacja branżowa dostarcza pracownikom niezbędnych umiejętności technicznych, które są kluczowe w branży naprawczej.

Szkolenia praktyczne oraz teoretyczne pozwalają na zdobycie wiedzy na temat najnowocześniejszych technologii, narzędzi i metod diagnostycznych. Pracownicy, którzy ukończą takie kursy, są lepiej przygotowani do radzenia sobie z różnorodnymi problemami i wyzwaniami, co zwiększa efektywność pracy oraz jakość świadczonych usług. Edukacja branżowa sprzyja także optymalizacji procesów serwisowych w firmach.

Polska Izba Motoryzacji oferuje szereg szkoleń, wspierających w budowie profesjonalnego zespołu pracowników. Szkolenia są prowadzone przez ekspertów i obejmują szeroki zakres tematów:

  • Likwidacja szkód komunikacyjnych – Wynajem samochodów zastępczych,
  • Likwidacja szkód komunikacyjnych – Aspekty prawne i techniczne,
  • Likwidacja szkód komunikacyjnych – poziom zaawansowany,
  • AUDATEX – narzędzie efektywne, odkrywamy wszystkie walory programu. Poziom zaawansowany,
  • Efektywność energetyczna serwisu.

- Szefowie serwisów zaczęli dostrzegać i szanować energię, którą na co dzień wykorzystujemy. Współpraca przy optymalizacji obszaru efektywności energetycznej jest dziś dla nas priorytetem. Cieszę się, że PIM wraz z SBL wspiera te rozwiązania - mówi właściciel serwisu, który systematycznie szkoli pracowników razem z Polską Izbą Motoryzacji.

Uczestnicy mogą liczyć na kompleksową wiedzę, praktyczne umiejętności oraz wsparcie w wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań. Ponad 1000 serwisów skorzystało ze szkoleń we współpracy z Polską Izbą Motoryzacji!

PPG – Ambasador Wirtualnej Mapy Stawek RBH

- Wszystkie działania dotychczasowe są możliwe dzięki wsparciu naszych partnerów – dodaje członek SBL. Firma PPG została oficjalnym ambasadorem badania Wirtualnej Mapy Stawek, wspierając rozwój oraz przyszłość rynku naprawczego. Dzięki współpracy z PPG, użytkownicy mapy mogą skorzystać z prostego narzędzia i paroma kliknięciami wygenerować raport RBH z konkretnego obszaru.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony