Wysyłka bezpośrednio z Gliwic ma znacząco skrócić czas realizacji zamówień
Firma Tenneco rozszerza zakres obsługi klienta, otwierając centrum logistyczne Monroe w celu przyspieszenia procesu dostawy części do polskich klientów.
Od 1 grudnia 2017 r. wszystkie zamówienia polskich klientów wysyłane są bezpośrednio z Gliwic, co ma się przyczynić do znacznego skrócenia czasu realizacji zamówień na produkty Monroe.
– Inwestycja w lokalną logistykę ma na celu wspieranie klientów firmy Tenneco w osiąganiu sukcesu poprzez oferowanie pełnego portfolio wysokiej jakości produktów Monroe do kontroli trakcji, doskonale zorganizowanej sieci dystrybucyjnej i wzorowej obsługi klienta – mówi Bruce Ronning, wiceprezes i dyrektor generalny Tenneco Europe Aftermarket.
Wprowadzenie tych usług zwiększy aktywność firmy Tenneco na terenie Gliwic. Firma jest już właścicielem zakładu produkcyjnego amortyzatorów i kolumn na rynek OE, oddanego do użytku w 2000 roku, a także zakładu produkującego amortyzatory dla wtórnego rynku części zamiennych Aftermarket, otwartego w 2016 roku.
Obecnie oddział firmy w Gliwicach zatrudnia 1422 pracowników i produkuje oryginalne amortyzatory i kolumny dla producentów samochodów takich jak: Volkswagen Group, Ford, GM, Land Rover, PSA Peugeot Citroën, Volvo, Renault-Nissan, Dacia, Mazda, Suzuki i Mitsubishi.
Komentarze (0)