Rozwiązanie to wyróżnia możliwość nagrywaniu w trakcie jazdy rzeczywistych parametrów nie tylko poprzez EOBD, ale również OBDII.
Po wybraniu parametrów i zaprogramowania modułu można podłączyć tester do gniazda OBDII i rozpocząć jazdę próbną. Do zapisywania informacji wystarczy sam interfejs diagnostyczny, nie musimy zabierać ze sobą komputera. W trakcie jazdy, w momencie wystąpienia usterki, wystarczy nacisnąć przycisk Flight Recordera. Fakt ten zostanie odnotowany na wykresie, który będziemy mogli obejrzeć na ekranie komputera po wykonaniu testu. Funkcja ta jest niezwykle przydatna do wykrywania usterek pojawiających się sporadycznie. Na dołączonej karcie SD można nagrać kilka godzin testów. W przypadku diagnostyki OBDII zaleca się obserwację maksymalnie 4-6 parametrów. Nagrane w ten sposób informacje możemy w dowolnym momencie odtworzyć za pomocą programu diagnostycznego Delphi, a analizy parametrów dokonać na wykresie zbiorczym lub każdy oddzielnie.
VCI wyposażony jest w system Bluetooth o zwiększonym zasięgu. Automatyczną identyfikację pojazdu umożliwia z kolei system rozpoznawania numeru VIN. Innowacją jest również czytelna sygnalizacja stanu testera za pomocą podświetlenia LED (urządzenie monitoruje stan akumulatora, alarmując mechanika za pomocą sygnałów świetlnych i dźwiękowych o spadku napięcia poniżej 10,5 V). Tester umożliwia obsługę pojazdów wyposażonych w złącze OBDII osobowych (12 V), jak i ciężarowych (24 V) bez konieczności stosowania dodatkowego kabla 12 V-24 V.
Delphi wprowadził na rynek tester diagnostyczny nowej generacji. Najważniejszą jego modyfikacją jest zastosowanie Flight Recordera, który pozwala na kompleksową diagnostykę większości układów elektronicznych w pojazdach.
Komentarze (0)