Firma Texa oficjalnie uruchomiła telefoniczny serwis wsparcia technicznego (call center) dla użytkowników testerów diagnostycznych z oprogramowaniem Car i Truck.
Sam serwis działa na rynku już od kilku lat i oferuje wsparcie wszystkim użytkownikom sprzętu Texa, którzy posiadają aktualne wersje oprogramowań diagnostycznych.
Zadaniem pracowników call center jest udzielanie informacji związanych z obsługą urządzeń oraz wsparcie podczas diagnostyki i naprawy pojazdów osobowych i ciężarowych. Infolinia działa w dni robocze w godzinach 8:30-16:30 pod numerem (+48) 12 617 05 17. Logowanie do systemu odbywa się poprzez podanie indywidualnego kodu dostępu wygenerowanego w systemie Texa i dostarczonego wcześniej użytkownikom.
Infolinia oferuje kilka sposobów wsparcia. Może to być klasyczna rozmowa telefoniczna, kontakt mailowy oraz diagnostyka zdalna i zdalne wsparcie techniczne świadczone za pośrednictwem kanałów elektronicznych.
Warunkiem otrzymania wsparcia jest posiadanie wykupionej aktualizacji rocznej Texpack oraz usługi Tex@Info, w skład której wchodzą następujące usługi:
- call center,
- biuletyny techniczne,
- wyszukiwanie rozwiązań – funkcja, która umożliwia przeszukiwanie bazy danych Texa w poszukiwaniu procedur naprawczych.
Uruchomieniu serwisu call center towarzyszy promocja, w ramach której wszyscy posiadacze aktywnego abonamentu Texpack Car lub Truck otrzymają nieodpłatny dostęp do ww. pakietu usług. Więcej informacji można uzyskać dzwoniąc pod podany wyżej numer infolinii bądź kontaktując się z działem technicznym (tel. 12/263 10 12).
Komentarze (0)