Nowe kolory, nowe etykiety i ergonomia – oto cechy nowych opakowań przeznaczonych dla całej gamy olejów Total i Elf. Zmniejszono również ich masę, co zapobiegnie emisji równowartości 9500 ton CO2 rocznie* z powodu oszczędności użytych przy produkcji surowców.
Są bardziej praktyczne i, za sprawą kolorów, łatwiejsze do identyfikacji: Platinum dla najwyższego poziomu jakości, Silver dla poziomu średniego i Brązowy dla produktów z linii podstawowej. Znacznie bardziej przejrzysta i łatwiejsza do odczytania jest również etykieta. Najważniejsze informacje o produkcie rozmieszczone są niczym wachlarz wokół nazwy marki, podobnie jak na desce rozdzielczej samochodu. Prezentują lepkość, homologację producenta i kod QR, którego można użyć do błyskawicznego potwierdzenia autentyczności produktu. Jest to etykieta, której nie można pomylić z żadną inną.
Nowe opakowanie to nowy design z bardziej ergonomicznym uchwytem, który ułatwia chwytanie i przenoszenie oleju. Równie funkcjonalnie zaprojektowany został korek, aby ułatwić napełnianie miski olejowej podczas wymiany lub uzupełniania oleju.
*Obliczone na podstawie objętości i współczynnika konwersji CO2 ADEME.
Komentarze (0)