Części i regeneracja

ponad rok temu  11.06.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

TRW zwraca uwagę na stan amortyzatorów

TRW Automotive Aftermarket wzywa do kontroli stanu amortyzatorów. Według szacunków firmy jedna czwarta wszystkich pojazdów w całej Europie stanowi zagrożenie dla życia, gdyż posiada co najmniej jeden uszkodzony amortyzator.

TRW należy do „La collective des amortisseurs (The Shocks Collective)” – założonej przez FIEV (francuski związek motoryzacyjny) grupy producentów amortyzatorów o jakości OE, którzy podkreślają ogromną rolę, jaką odgrywają amortyzatory w zapewnieniu bezpieczeństwa na drogach.
- Ponieważ amortyzatory należą do części mających kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy, wzywamy do włączenia ich do zakresu części podlegających obowiązkowym przeglądom i okresowym badaniom technicznym we wszystkich krajach UE – mówi Denis Poncet, Senior Product Manager Europe w dziale dostaw części i serwisu układów kierowniczych, zawieszeń i amortyzatorów TRW.

W ostatnich latach przeprowadzono szereg badań, które miały na celu określenie wpływu uszkodzonych amortyzatorów na bezpieczeństwo jazdy, a które poskutkowały wprowadzeniem w 2009 roku przez francuskie władze testu na szczelność amortyzatorów do zakresu testów obowiązkowej, okresowej kontroli technicznej (testy MOT). Tylko jeden kraj w Europie zdecydował się pójść o krok dalej i wprowadzić w 2014 r. odrębny test amortyzatorów oceniający ich stan niezależnie od pozostałych elementów zawieszenia. TRW ma nadzieję, że za tym przykładem pójdą również inne kraje UE.
- Jesteśmy zdania, że amortyzatory powinno wymieniać się parami, dlatego prowadzimy ich sprzedaż w podwójnych opakowaniach – mówi D. Poncet. - Nasza Technologia +3 zapewnia większą niezawodność amortyzatorów, ich bardziej płynną pracę oraz precyzyjniejsze tłumienie.
Technologia +3 TRW obejmuje:
- technologię tłoków PTFE, która zapewnia płynny ruch tłoka wewnątrz amortyzatora, zwłaszcza gdy jest on poddany działaniu sił poprzecznych, zwiększając płynność pracy i wytrzymałość części,
- technologię Valve-all-discs, która zwiększa precyzję tłumienia,
- technologię Mirror Polish Process, która zapewnia optymalną gładkość tłoka (0,08 µm), zwiększając wytrzymałość i zapewniając doskonałą szczelność.

W ramach kampanii poświęconej amortyzatorom firma TRW opublikowała na swojej stronie (https://www.trwaftermarket.com/CornerModuleTV/) cztery krótkie filmy ilustrujące poziom inwestycji dla kampanii, jej zasięg, wspomnianą technologię TRW +3 oraz procedury testowe.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony