Tegoroczna impreza odbywa się pod hasłami: More Business, More Services, More Events. Przez 5 dni (16-20 października) tereny Parc des Expositions w Villepinte pod Paryżem mają być celem podróży dla 125 tys. gości.
Anonsując trzy wiodące hasła tegorocznej, 21. edycji targów, organizatorzy podkreślają propozycje rozwiązań o międzynarodowych charakterze dla branży Automotive, a także wiele więcej wydarzeń obliczonych na nowe kontakty biznesowe.
Spoza Francji najsilniej reprezentowane są firmy z Włoch, Chin i Tajwanu, Niemiec, Turcji, Południowej Korei, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Indii i Belgii. I tym razem mocną drużynę stanowią wystawcy z Polski (21 firm, podczas gdy np. z Grecji tylko 2). Organizatorzy podkreślają międzynarodowy charakter imprezy – spośród ponad 1300 wystawców, aż 75 % przybyło z zagranicy. Equip Auto jest też od dawna celem wizyt dla przedsiębiorców z Maghrebu. Faktycznie też sporo wystawców pojawiło się tu z myślą o pozyskaniu nowych rynków zbytu i kontaktów handlowych w regionie północno-zachodniej Afryki.
Za nami jedno z ciekawszych wydarzeń. Mowa o bardzo emocjonującej rywalizacji firm, które nominowali dziennikarze motoryzacyjni na krótko przed targami, by ostatecznego wyboru dokonać po krótkiej prezentacji w przeddzień otwarcia Equip Auto. Głosy na najbardziej innowacyjne rozwiązania oddała grupa dziennikarzy z 20 krajów (swój głos oddała także redakcja „Nowoczesnego Warsztatu”). Do międzynarodowego konkursu Grands Prix na Innowację w Dziedzinie Motoryzacji Equip Auto nominowano najnowsze rozwiązania w czterech kategoriach: OEM & New Technologies, Aftermarket & retrofitting, Service – Service Areas – Aftersales Networks, Garage Equipment.
Laur zwycięzców (Gold Trophy) przypadł kolejno dla: Monopol Peintures (srebro dla: Hutchinson), Federal Mogul Corporation – Ferodo (srebro dla: BV Corporation – Recore), Bosch (srebro ex-aequo dla: FEDA i SNA Europe), Fillon Technologies (srebro dla: SAM Outillage).
Komentarze (0)