18 stycznia 2008 r. w Warszawie odbył się już trzeci z kolei doroczny bal kontrahentów Standox. Tym razem imprezę zaszczyciła imponująca liczba ponad 250 gości z całej Polski.
Wśród nich byli klienci bezpośredni, klienci obsługiwani przez dystrybutorów Standox oraz przedstawiciele wiodących firm produkujących samochody. Bal był okazją nie tylko do wspólnej, udanej zabawy, lecz przede wszystkim podziękowaniem za owocną współpracę w poprzednim roku i umacnianiem mocnych więzi łączących firmę z jej klientami. Tym razem na zaproszonych czekały liczne atrakcje. Między innymi rewelacyjny, porywający i dynamiczny koncert Golec uOrkiestra oraz występ niekwestionowanej gwiazdy polskiej estrady – Krzysztofa Krawczyka. A wszystko w specjalnie dobranym polskim klimacie - począwszy od scenografii, a na kulinarnych specjałach skończywszy. Taka atmosfera pozwoliła na swobodną zabawę. Nie zabrakło również części oficjalnej gali, która jak na tradycję w firmie Standox przystało, skoncentrowała się na wręczaniu nagród. W tym roku w pięciu kategoriach.
Nagroda Debiut Roku 2007 trafiła do rąk nowego klienta z Łęczycy, Dealera i Autoryzowanej Stacji Obsługi Skoda-Auto – firmy Andrzej Machudera. Tytuł Ambasadora Standox 2007, za cenienie trwałych i dobrych relacji z klientami oraz godne i profesjonane promowanie marki Standox, otrzymał partner handlowy z Warszawy – Polska Grupa Dealerów Centrum Motoryzacyjne Toruńska. Nagrodę Specjalną 2007, za pielęgnowanie tak ważnych wartości w biznesie jak przyjaźń, jakość, bezpieczeństwo i gra fair play otrzymał Autoryzowany Dealer Opla i Chevroleta, firma Szpot ze Swarzędza. Tegoroczna nagroda nazwana, nie bez powodu, Ekspansja Roku 2007 przypadła Dystrybutorowi Standox w regionie południowym, firmie Krak-Mix z Krakowa. Doceniono tym samym jej wybitne wyniki zeszłorocznej sprzedaży oraz wykorzystywanie potencjału rynku w celu pozyskiwania nowych klientów. Statuetka Partner Handlowy Roku 2007, która symbolizuje i wiąże wszystkie cechy przyznanych nagród, przekazana została, podobnie jak w roku ubiegłym, firmie Polska Grupa Dealerów, która ponownie udowodniła, co oznacza doskonała współpraca na najwyższym poziomie.
Przy okazji tego licznego i uroczystego spotkania, po raz pierwszy wręczono Dyplomy Uznania przybyłej na imprezę zacnej grupie klientów i przyjaciół, którzy od ponad dekady współpracują z marką Standox, godnie ją reprezentując, promując na rynku polskim i dbając o jej rozwój. Wyróżnienia otrzymali: od 17 lat związany z marką Standox p. Jacek Bojanowski z Knurowa, firma Toyota Marki, firma Bracia Malisz, firma Auto Weber, firma Rotex, firma Eko Mix, p. Stanisław Kuć z Warszawy, p.Jan Tyśnicki z Boguchwały, firma Autofit, p.Bodgan Zawadzki z Zielonej Góry, p.Krzysztof Kubala z Dębna, firma Color Serwis, p. Zbigniew Marcinkowski z Głogowa, firma Hardek&Hardek, p. Irena Trzaskawka z Raculi, p. Jerzy Magierski z Płocka, p. Andrzej Holek z Chrościny, firma Inter-mix, p. Krzysztof Chlebowski z Nowej Soli, p. Wiesław Pawela z Oświęcimia i p. Edward Czosnowski z Gliwic.
Piątkowe wydarzenie upłynęło pod znakiem nie tylko wspaniałej zabawy, lecz również ciekawych rozmów i odnowieniu kontaktów. Było również okazją do wzniesienia kilku ważnych toastów. Wśród nich jeden ku wieloletniemu partnerowi handlowemu, dystrybutorowi Standox, rodzinnej firmie z Lublina - P.H.U. Filipczuk, która z ojca na syna (i córkę!) pracuje niezmiennie od 18 lat, rozwijając sprzedaż marki. Kolejny kielich ze szlachetnym trunkiem wychylono, witając w grupie dystrybutorów nowego przedstawiciela marki w Poznaniu – firmę Amber Star, która od 1 grudnia ubr. podjęła się dystrybucji produktów Standox w regionie wielkopolskim.
18 stycznia br. okazał się również dniem, w którym Standox wzbogacił się o kolejnego lakiernika-zwycięzcę. Tego dnia drugie miejsce podczas finału konkursu lakiernika sieci General Motors zajął Erlend “Erni” Dobrowolski, pracujący w firmie Szpot w Swarzędzu. Tak więc powodów do świętowania było wiele. A ponad wszystko karnawałowy bal Standox to również uhonorowanie kolejnego dobrego roku dla tej firmy. Roku, który przyniósł planowany wzrost sprzedaży i założone cele – dotyczące wymiany portoflio produktowego, konwersji klientów na technologie zgodne z dyrektywą LZO, a także utrzymanie wiodącej pozycji na rynku lakierniczym w Polsce. Wychodzący nad ranem z imprezy goście nie mówili “do widzenia”, lecz “do zobaczenia niedługo”… I przecież właśnie o to chodzi!
Komentarze (0)