Po dwóch latach obecności na rynku dostępnych jest już blisko 60 referencji turbosprężarek Garrett Original Reman po naprawie fabrycznej. W Polsce oferuje je firma Moto-Remo oraz sieć oddziałów Inter Cars SA.
Produkty te, przeznaczone dla pojazdów 7-letnich i starszych, za sprawą coraz atrakcyjniejszych cen są teraz jeszcze bardziej przystępne. Dla przykładu:
Indeks |
Marka |
Model |
silnik |
753420-9006 |
Grupa PSA |
C3,C4,C5/ Focus, C-max/ 207,307, Partner/ C30, S40, V50 |
1.6 HDI 109KM |
724930-9010 |
VW/Audi/Skoda/Seat |
Golf, Passatt, Touran/A3/Octavia/Altea, Leon, Toledo 1.9 TDI 140 |
1.9 TDI 140KM |
Fabrycznie regenerowane turbosprężarki zostały zaprojektowane tak, aby przy wykorzystaniu części nowych i regenerowanych spełniały wszystkie normy, jakie obowiązują przy produkcji turbosprężarek nowych, zachowując także oryginalne kalibracje i procedury testowania. Na turbosprężarki po naprawie fabrycznej udziela się takiej samej gwarancji, jak na turbosprężarki nowe, ponieważ posiadają wydajność, jakość i niezawodność zgodną ze standardem OE.
Garrett Original Reman to:
- weryfikacja i zastosowanie części kwalifikujących się według norm stosowanych przy produkcji oryginalnych nowych turbosprężarek,
- ponowne zmontowanie, wyważenie i skalibrowanie turbosprężarek dokładnie tak, jak w przypadku nowych części,
- indywidualne ustawienie przepływu spalin tak samo, jak w oryginalnych, nowych produktach, co nie naraża użytkownika na wzrost spalania oraz głośną pracę turbosprężarki,
Turbosprężarki z tej linii zawierają:
- nowe elementy łożyskowania,
- nową kierownicę zmiennej geometrii, skalibrowaną do fabrycznych ustawień,
- nowy zawór sterujący zmienną geometrią,
- nowe koło kompresji,
- pozostałe elementy, w tym obudowy, mogą być po regeneracji.
Dodajmy, że turbosprężarki po naprawie fabrycznej mają czerwoną tabliczkę z napisem REMANUFACTURED, a ich numeracja różni się nieco od numeracji produktu całkiem nowego.
Komentarze (0)