Francuscy konstruktorzy obdarzyli szeroką gamę popularnych modeli samochodów tylnym zawieszeniem charakteryzującym się kompaktową obudową i niebywałym komfortem. Problem napraw tych podzespołów jest ogólnie znany i dotyczy między innymi łożysk igiełkowych i drążków krętnych.
Tylnabelka.com zajmuje się regeneracją i dystrybucją tylnych belek do aut francuskich: Peugeota, Citroëna i Renault.
Regeneracja tylnych belek odbywa się zgodnie z normami producentów, czego rezultatem jest wysoka jakość wyrobu. Przy procesie regeneracji stosowane są komponenty renomowanych producentów. Linia, na której regenerowane są belki, stworzona została w oparciu o innowacyjne urządzenia zaprojektowane przez doświadczonych konstruktorów. Podczas jej budowy zakład skorzystał z dotacji Unii Europejskiej i został beneficjentem Funduszu Europejskiego dla rozwoju Dolnego Śląska.
Proces regeneracji tylnych belek przebiega w następujących etapach:
- belki trafiają do firmy na paletach i są piaskowane,
- oś rozbierana jest przy użyciu ściągaczy hydraulicznych,
- części mające wpływ na ustawienie geometrii osi tylnej sprawdzane są pod względem dopuszczenia do montażu,
- drążki skrętne są sprawdzane pod kątem sprężystości,
- otwory montażowe przechodzą kontrolę zużycia gwintów,
- belka jest lakierowana farbą antykorozyjną,
- gotowy produkt jest rozwożony do klientów na terenie kraju.
Zregenerowany element objęty jest trzyletnią gwarancją bez limitu kilometrów. Szybka dostawa do klientów firmy jest możliwa dzięki magazynom rozmieszczonym na terenie całego kraju i dobrze rozwiniętej sieci dystrybucji.
Więcej na: tylnabelka.com
Komentarze (0)