Wydarzenia

ponad rok temu  25.02.2021, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Tyre24: Nowa zintegrowana funkcja ratingowa

Platforma B2B Tyre24 oferuje nabywcom komercyjnym w Polsce nową funkcję ratingową dla zamówień. Po każdym zamówieniu artykułu, niezależnie od tego, czy chodzi o opony, felgi, części zamienne do samochodów czy akcesoria, kupujący mogą ocenić zamówienie, zapewniając w ten sposób przejrzystą i szczegółową informację zwrotną dla wszystkich pozostałych kupujących.

Kupujący mogą wyrazić swoje osobiste doświadczenia dotyczące konkretnego zamówienia za pomocą pięciogwiazdkowego systemu ratingowego. Kryteria oceny obejmują „szybkość realizacji zamówienia”, „otrzymanie faktury”, „komunikację ze sprzedawcą” i „jakość towaru”. Pięć gwiazdek to najlepsza ocena, jedna – najgorsza. Jeśli klient chciałby podzielić się doświadczeniami dotyczącymi danego zamówienia, które nie są objęte wymienionymi kryteriami, może napisać komentarz.
Firma Tyre24 wykorzystuje szczegółowe ratingi w celu zapewnienia jakości dostaw. Kryteria obejmują wysoką dostępność produktów, stałą aktualizację zapasów i cen oraz szybką realizację przychodzących zamówień, a także oferowanie odpowiednich marek na rynku w atrakcyjnych cenach. Zespół account managerów o międzynarodowej pozycji osobiście zajmuje się pozyskiwaniem, wsparciem i rozwojem dostawców i sprawdza ich poziom jakości jeszcze przed uruchomieniem na platformie.
– Z recenzji bardzo szybko dowiadujemy się, kto pasuje do Tyre24 jako dostawca, a także dostarcza jakość oczekiwaną przez kupującego – mówi Michael Saitow, założyciel i prezes Saitow AG, operatora platformy B2B Tyre24. – Oceny odgrywają coraz ważniejszą rolę w zakupach internetowych. Nawet w sektorze B2B użytkownicy korzystają z opinii innych klientów jako źródła informacji i pomocy przy podejmowaniu decyzji przed złożeniem zamówienia u dostawcy. W związku z tym recenzje online są obecnie jednym z najważniejszych źródeł badawczych przy wyborze dostawcy. Logiczne jest, że ci dostawcy, którzy oferują najlepszy całościowy pakiet cenowy i jakość usług, osiągają dobre wyniki.
Tyre24 kontynuuje pracę nad codziennymi kontrolami jakości, na podstawie których dokonywana jest wewnętrzna ocena wydajności dostawców na platformie (np. ocena przyczyn rezygnacji lub reklamacji itp.). Pozwala to bardzo szybko wskazać, który sprzedawca działa w interesie kupującego, a który nie. Jeśli sprzedawca przyciąga negatywną uwagę, interweniuje odpowiedzialny opiekun klienta sprzedawcy i omawia z nim sytuację oraz możliwe rozwiązania.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony