UFI Filters, światowy lider w dziedzinie techniki filtracji, rozszerza asortyment filtrów – pod markami UFI i Sofima – o 160 nowych modeli. Jest to element trzyletniej strategii budowania przewagi konkurencyjnej na rynku części zamiennych. Celem firmy jest jak największe pokrycie potrzeb europejskiego parku samochodowego w każdej kategorii produktów. Obecnie 537 filtrów oleju, 1237 filtrów powietrza, 319 filtrów kabinowych i 532 filtry paliwa pokrywają 96% lub więcej potrzeb w każdej kategorii.
- W tym roku wprowadzimy 160 nowych produktów, w tym 20 filtrów opartych na oryginalnych urządzeniach – mówi Luca Betti, Group Aftermarket Business Unit Director. – W połączeniu z kolejnymi 180 nowymi produktami, które zostaną wprowadzone na rynek kolejno 2017 i 2018 roku, oczekujemy że pod koniec 2017 r. nasze pokrycie potrzeb parku samochodowego przekroczy 97,5% w każdej kategorii produktów.
Każdy nowy produkt oferowany przez UFI jest dostępny zarówno pod marką UFI, jak i Sofima. Dotyczy to na przykład dwóch wprowadzonych ostatnio filtrów powietrza dla trzech wysokowydajnych silników z wtryskiem paliwa Grupy VW – 1.6 diesel oraz 1.8 i 2.0 benzyna – stosowanych w samochodach marki Audi, SEAT oraz Volkswagen.
Filtr kabinowy — główny stymulator wzrostu
Filtry kabinowe, jedyny segment, który generował dwucyfrowy wzrost w ostatnich latach, będą odgrywały ważną rolę w ambicjach firmy UFI odnośnie do jej rozwoju. Obecnie standardowo w 97 na 100 nowych samochodów sprzedawanych w Europie, filtry kabinowe można znaleźć w 85% europejskiego parku samochodowego – liczba ta ma znacznie wzrosnąć w nadchodzących latach. W 2016 r. UFI doda 61 nowych filtrów kabinowych, zwiększając tę wartość do 97,8%. Liczba ta osiągnie 98,5% w 2017 r. UFI oczekuje, że same filtry kabinowe będą generowały jedną dziesiątą oczekiwanego wzrostu w ogólnej sprzedaży grupy w tym roku.
UFI dostarcza filtry kabinowe przeciwpyłowe oraz z węglem aktywnym. Z 319 produktów oferowanych obecnie przez UFI, 210 to filtry przeciwpyłowe produkowane z syntetycznej, filtrującej włókniny nietkanej, które zatrzymują średnio ponad 90% zanieczyszczeń o średnicy powyżej 2,5 mikronów. Do produkcji pozostałych 109 filtrów wykorzystuje się włókninę nietkaną z domieszką węgla aktywnego, który zatrzymuje cząstki o wielkości od 0,01 do 2 mikronów (gaz, zapachy, bakterie, grzyby), gwarantując czyste powietrze w samochodzie.
W ramach starań podjętych przez UFI w celu zwiększenia swojego udziału w tym istotnymi dochodowym segmencie wzrostu, firma wprowadziła wiele specjalistycznych działań związanych z filtrami kabinowymi dostępnymi na rynku wtnym, aby zapewnić wsparcie swoim klientom. Należą do nich: specjalistyczne promocje produkt, ulotki i broszury oraz regularnie aktualizowane, dedykowane witryny internetowe i katalogi dla rynku wtnego. Więcej informacji można znaleźć tutaj: www.ufi-aftermarket.com/catalogue oraz www.sofima-aftermarket.com/catalogue.
Komentarze (0)