Ogumienie

ponad rok temu  24.05.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Ultraszeroki bieżnik Bandag

Bandag Rib Regional-Ultra Wide Base (BRR-UWB) to nowy niskoprofilowy bieżnik do dużych przyczep.

Jak zapewnia producent, dłuższe przebiegi oraz krótsze przestoje przekładają się na niższe koszty eksploatacji ogumienia w przeliczeniu na kilometr, co pomaga lepiej wykorzystać wartościowy karkas i przyczynia się do poprawy rentowności działalności transportowej. W materiałach prasowych podkreślany jest również wysoki poziom bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni.
Zaawansowana rzeźba bieżnika BRR-UWB charakteryzuje się mniejszą głębokością, pozwalającą na obniżenie oporów toczenia oraz zużycia paliwa, a także prostym kształtem rowków, które skutecznie odprowadzają wodę, poprawiając bezpieczeństwo jazdy na mokrej nawierzchni. Jako największa zaleta bieżnika wymieniane jest to, że dzięki płaskiemu profilowi doskonale dostosowuje się do całej gamy karkasów o różnych szerokościach.
Bieżniki Bandag BRR-UWB mają unikatową rzeźbę i zostały wykonane ze specjalnej mieszanki gumowej. Przeznaczone są przede wszystkim do dużych naczep wykorzystywanych w przewozach regionalnych. Z uwagi na wolne tempo zużycia sprawdzają się również na osiach napędowych pojazdów użytkowanych w mieście, takich jak autobusy komunikacji publicznej.
Opisywany bieżnik można będzie montować na karkasach ogumienia Bridgestone lub innych opon z segmentu premium o rozmiarach: 445/45R19.5, 455/50R22.5 oraz 435/45R22.5.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony