Firma Clarios, która zaopatruje w energię 1/3 samochodów na całym świecie, uruchomiła ulepszoną wersję VARTA Partner Portal. Platforma zawiera informacje, wskazówki, instrukcje i materiały związane z akumulatorami, pozwalające na zwiększanie kompetencji mechaników i zadowolenia klientów. Dostarcza wiedzy na temat akumulatorów w ramach sekcji Battery World Professional, zawiera Program Testowania Akumulatorów VARTA oraz pozwala klientom być na bieżąco z ważnymi regionalnymi wiadomościami o wydarzeniach i promocjach marki.
Główną zaletą nowego VARTA Partner Portal jest dostępność wszystkich usług marki w jednym miejscu. W wyszukiwarce akumulatorów użytkownicy znajdą wszystkie znane im narzędzia. Niezależnie od tego, czy mechanicy chcą znaleźć właściwy akumulator do danego pojazdu, jego dokładną lokalizację, czy też szczegółową instrukcję montażu, dostarcza im ona wskazówek niezbędnych do wymiany akumulatora. Baza danych obejmuje 99,5%, co stanowi ponad 383 miliony zarejestrowanych pojazdów, w szczególności tych wyposażonych w systemy start-stop, i jest stale aktualizowana. Jedną z nowych funkcji jest możliwość sprawdzenia i zapisania wcześniejszych wyszukiwań akumulatorów przez użytkownika.
Battery World Professional to miejsce, gdzie zamieszczane są materiały i artykuły dotyczące akumulatorów, od wiedzy podstawowej po specjalistyczną. Regionalne wiadomości, wydarzenia i promocje są dostępne również w nowym VARTA Partner Portal – na razie w wersji angielskiej, ale niebawem również w języku polskim. Kolejną zaletą nowej platformy jest to, że wszyscy nowi użytkownicy, którzy zarejestrują się w Programie Testowania Akumulatorów VARTA, są automatycznie rejestrowani w portalu i mogą uzyskać dostęp do wszystkich wartościowych narzędzi oraz usług.
Wsparcie i wiedza dla serwisów
Serwisy i właściciele pojazdów stają przed coraz większą liczbą wyzwań związanych z nowymi technologiami i wymaganiami wobec akumulatorów.
– Poprzednia wersja portalu nauczyła nas wiele o tym, czego naprawdę potrzebują serwisy – mówi Guido Schneider, vice president sales aftermarket Europe w firmie Clarios. – Wyciągnęliśmy wnioski i wszystkie zmiany zostały uwzględnione w nowym VARTA Partner Portal. Oznacza to, że jesteśmy w stanie zapewnić użytkownikom specjalistyczną wiedzę i wsparcie, którego potrzebują w codziennej działalności.
Komentarze (0)