Diagnostyka

ponad rok temu  12.06.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Volvo C30 2.4i

Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że ułatwi on Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie nowoczesnych pojazdów.

Legenda elementów – wtrysk
Samochody osobowe
VOLVO/C30 [06>]/2.4i Kat/Sedan 2-bryłowy/B 5244S5/[10/06>--/10]
Denso/-/-/[--/09>]/Z automatyczną skrzynią biegów i plastikowym zbiornikiem

B1 Akumulator zapłonowy
C41 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
C42 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
C43 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
C44 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
C45 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E112 Moduł regulacji pompy paliwa
E119 Moduł wentylatora chłodzenia silnika oraz klimatyzatora
E28 Centralka elektroniczna skrzyni automatycznej
E3 Komputer pokładowy
E6 Wtyczka EUS klucza elektronicznego
F001 Bezpiecznik 50 A
F004 Bezpiecznik 60 A
F009 Bezpiecznik 30 A
F013 Bezpiecznik 30 A
F018 Bezpiecznik 40 A
F023 Bezpiecznik 10 A
F026 Bezpiecznik 15 A
F027 Bezpiecznik 10 A
F032 Bezpiecznik 10 A
F033 Bezpiecznik 20 A
F034 Bezpiecznik 10 A
F035 Bezpiecznik 15 A
F036 Bezpiecznik 10 A
F057 Bezpiecznik 15 A
F074 Bezpiecznik 15 A
G1 Alternator
H62 Nagrzewanie oleju w bloku silnika
I1 Wyłącznik zapłonu
I149 Regulator ciśnienia klimatyzacji
I155 Regulator ciśnienia oleju
I2 Wyłącznik pedału hamulca
J1 Wtryskiwacz magnetyczny
J2 Wtryskiwacz magnetyczny
J3 Wtryskiwacz magnetyczny
J4 Wtryskiwacz magnetyczny
M1 Rozrusznik
M14 Silnik przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z czujnikiem położenia
M151 Silniczek zaworu pompy wykrycia wycieku w EVAP
M3 Silnik wentylatora chłodzenia silnika oraz klimatyzator
N1 Magnes załączający sprzęgło sprężarki
P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
P8 Pompa próżniowa
PF1 Bezpiecznik 150 A
PF2 Bezpiecznik 150 A
R36 Przekaźnik załączający sprzęgło sprężarki
R45 Przekaźnik rozrusznika
R47 Przekaźnik pompy paliwa
R49 Przekaźnik pompy podciśnienia
R5 Przekaźnik główny
S167 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego
S18 Czujnik spalania stukowego
S19-1 Czujnik synchronizacji efektu Halla
S19-2 Czujnik synchronizacji efektu Halla
S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
S24 Czujnik indukcyjny obrotów/min.
S33 Czujnik poziomu oleju
S34 Czujnik pedału gazu elektronicznego
S44 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego
S48 Czujnik ciśnienia i temperatury paliwa
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
S83 – 1 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu
S83 – 2 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu
S84 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu
V136 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia serwohamulca
V138 Elektrozawór regulacji obrotów wałka rozrządu
V6 Elektrozawór oparów benzyny

Pin – Funkcja

A01 Nieokablowany
A02 Nieokablowany
A03 Cyfrowy miernik masy powietrza – niezdefiniowany
A04 Czujnik ciśnienia powietrza wlotowego – niezdefiniowany
A05 Czujnik temperatury i ciśnienia paliwa – nieprawidłowy
A06 Nieokablowany
A07 Nieokablowany
A08 Nieokablowany
A09 Nieokablowany
A10 Nieokablowany
A11 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – masa
A12 Jednostka sterująca silnika – sygnał urządzenia
A13 Czujnik temperatury i ciśnienia paliwa – nieprawidłowy
A14 Nieokablowany
A15 Silnik zaworu przepustnicy kolektora ssącego z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
A16 Czujnik ciśnienia powietrza wlotowego – niezdefiniowany
A17 Czujnik z efektem Halla – zasilanie +5 V
A18 Nieokablowany
A19 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
A20 Czujnik spalania stukowego – masa
A21 Indukcyjny czujnik liczby obrotów – uziemienie
A22 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
A23 Cyfrowy miernik masy powietrza – niezdefiniowany
A24 Silnik przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z cyfrowym czujnikiem położenia – sygnał
A25 Nieokablowany
A26 Nieokablowany
A27 Nieokablowany
A28 Nieokablowany
A29 Nieokablowany
A30 Nieokablowany
A31 Nieokablowany
A32 Nieokablowany
A33 Nieokablowany
A34 Cewka ołówkowa z zapłonnikiem – aktywacja cylindra nr 04
A35 Cewka ołówkowa z urządzeniem zapłonowym – cylinder nr 05, przełącznik
A36 Nieokablowany
A37 Nieokablowany
A38 Nieokablowany
A39 Czujnik z efektem Halla – zasilanie +5 V
A39 Nieokablowany
A40 Nieokablowany
A41 Nieokablowany
A42 Nieokablowany
A43 Czujnik rozrządu Halla – masa
A43 Nieokablowany
A44 Nieokablowany
A45 Nieokablowany
A46 Czujnik spalania stukowego – sygnał
A47 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – sygnał
A48 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – uziemienie
A49 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – aktywacja
A50 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu – aktywacja
A51 Nieokablowany
A52 Nieokablowany
A53 Zawór oczyszczania pochłaniacza – sterowanie PWM
A54 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
A54 Nieokablowany
A55 Nieokablowany
A56 Nieokablowany
A57 Nieokablowany
A58 Cewka ołówkowa z zapłonnikiem – aktywacja cylindra nr 01
A59 Cewka ołówkowa z zapłonnikiem – aktywacja cylindra nr 02
A60 Cewka ołówkowa z zapłonnikiem – aktywacja cylindra nr 03
A61 Nieokablowany
A62 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas rozruchu silnika
A62 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas pracy silnika
A63 Czujnik rozrządu Halla – masa
A64 Nieokablowany
A65 Nieokablowany
A66 Nieokablowany
A67 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
A68 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – sygnał
A69 Czujnik ciśnienia powietrza wlotowego – niezdefiniowany
A70 Cyfrowy miernik masy powietrza – niezdefiniowany
A71 Czujnik temperatury i ciśnienia paliwa – nieprawidłowy
A72 Silnik przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z czujnikiem położenia – masa
A73 Nieokablowany
A74 Silnik przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z czujnikiem położenia – sterowanie PWM
A75 Silnik przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z czujnikiem położenia – sterowanie PWM
A76 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu – aktywacja
A77 Nieokablowany
A78 Elektrozawór regulacji obrotu wałka rozrządu – sterownik PWM
A79 Nieokablowany
A80 Wtryskiwacz magnetyczny – aktywacja potencjałem ujemnym, cylinder nr 04
A81 Wtryskiwacz magnetyczny – aktywacja potencjałem ujemnym, cylinder nr 04
A82 Wtryskiwacz magnetyczny – aktywacja potencjałem ujemnym, cylinder nr 03
A83 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 02, aktywacja potencjałem ujemnym
A84 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 01, aktywacja potencjałem ujemnym
A85 Nieokablowany
A86 Nieokablowany
A87 Nieokablowany
A88 Alternator – nie zdefiniowano
A89 Nieokablowany
A90 Nieokablowany
A91 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
A91 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
A92 Nieokablowany
A93 Cyfrowy miernik masy powietrza – niezdefiniowany
A94 Czujnik temperatury i ciśnienia paliwa – nieprawidłowy
A95 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – sygnał
A96 Silnik przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z cyfrowym czujnikiem położenia – sygnał
B01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B04 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
B05 Nieokablowany
B06 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
B07 Moduł silniczka wentylatora w układzie chłodzenia silnika oraz klimatyzacji – sterowanie PWM
B08 Przekaźnik silniczka zapłonu – aktywacja potencjałem ujemnym
B09 Nieokablowany
B10 Przekaźnik załączenia sprzęgła sprężarki – aktywacja ujemna
B11 Nieokablowany
B12 Nieokablowany
B13 Nieokablowany
B14 Nieokablowany
B15 Centralka elektroniczna automatycznej skrzyni biegów – sygnał
B16 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
B17 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
B18 Nieokablowany
B19 Nieokablowany
B20 Moduł regulacji pompy paliwowej - przełączanie
B21 Nieokablowany
B22 Nieokablowany
B23 Silniczek zaworu filtra węglowego – sygnał
B24 Nieokablowany
B25 Nieokablowany
B26 Czujnik  elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
B27 Nieokablowany
B28 Regulator ciśnienia klimatyzatora – sygnał
B29 Nieokablowany
B30 Elektroniczne urządzenie sterujące komputera pokładowego – nieokreślone
B31 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – zasilanie
B32 Nieokablowany
B33 Silniczek zaworu filtra węglowego – aktywacja potencjałem ujemnym
B34 Nieokablowany
B35 Nieokablowany
B36 Nieokablowany
B37 Nieokablowany
B38 Nieokablowany
B39 Nieokablowany
B40 Nieokablowany
B41 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
B42 Nieokablowany
B43 Nieokablowany
B44 Nieokablowany
B45 Jednostka sterowania komputera pokładowego – sygnał CAN L
B46 Silniczek zaworu diagnostyki filtra węglowego – zasilanie +12 V
B47 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – ziemia
B48 Nieokablowany
B49 Nieokablowany
B50 Nieokablowany
B51 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – sygnał
B52 Nieokablowany
B53 Nieokablowany
B54 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
B55 Nieokablowany
B56 Nieokablowany
B57 Nieokablowany
B58 Elektroniczna jednostka sterowania komputera pokładowego – sygnał CAN H


B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony