W związku z regulacjami UE w ciągu najbliższych lat odsetek samochodów hybrydowych i elektrycznych (xEV) będzie wzrastał, stanowiąc coraz większą część parku pojazdów. Każdy taki pojazd wyposażony jest w przynajmniej jeden akumulator wspomagający 12 V. Jak radzić sobie z obsługą xEV i serwisowaniem akumulatorów w najnowocześniejszych pojazdach? Exide ma w swoim portfolio kompleksową ofertę narzędzi, która to umożliwia.
Diagnostyka i konserwacja zapobiegawcza
Główną przyczyną awarii pojazdów hybrydowych i elektrycznych jest rozładowanie akumulatora 12 V, dlatego diagnostyka i konserwacja zapobiegawcza to dwa kluczowe obszary, na których powinny skupić się warsztaty i serwisy.
Stan akumulatora lub akumulatorów 12 V powinien być sprawdzany za każdym razem, kiedy pojazd wjeżdża do warsztatu. Najlepiej korzystać ze specjalistycznych narzędzi pozwalających w rzetelny...
Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)