Części i regeneracja

miesiąc temu  16.09.2024, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Warsztat gotowy na obsługę akumulatorów 12 V w pojazdach xEV

W związku z regulacjami UE w ciągu najbliższych lat odsetek samochodów hybrydowych i elektrycznych (xEV) będzie wzrastał, stanowiąc coraz większą część parku pojazdów. Każdy taki pojazd wyposażony jest w przynajmniej jeden akumulator wspomagający 12 V. Jak radzić sobie z obsługą xEV i serwisowaniem akumulatorów w najnowocześniejszych pojazdach? Exide ma w swoim portfolio kompleksową ofertę narzędzi, która to umożliwia.

Diagnostyka i konserwacja zapobiegawcza
Główną przyczyną awarii pojazdów hybrydowych i elektrycznych jest rozładowanie akumulatora 12 V, dlatego diagnostyka i konserwacja zapobiegawcza to dwa kluczowe obszary, na których powinny skupić się warsztaty i serwisy.
Stan akumulatora lub akumulatorów 12 V powinien być sprawdzany za każdym razem, kiedy pojazd wjeżdża do warsztatu. Najlepiej korzystać ze specjalistycznych narzędzi pozwalających w rzetelny...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

Tester Exide EBT 965 P
Ładowarka Exide 12/7
Narzędzie BRT12

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony