
Ford Polska wprowadza na rynek usługę Ford Serwis Mobilny. Dzięki niemu przedsiębiorcy i klienci indywidualni nie muszą tracić czasu na dojazd do autoryzowanej stacji obsługi, bo serwis przyjedzie do nich. Rolę mobilnego warsztatu pełni specjalnie przygotowany Transit – pierwszy taki samochód pojawił się w salonie Ford Store Łódź.
Zabudowa Forda Transita została przygotowana we współpracy z firmą Wurth. Dzięki modułowej konstrukcji całość została dostosowana do potrzeb autoryzowanych stacji obsługi Ford Polska. Wewnątrz znalazł się stół warsztatowy z charakterystycznym czerwonym imadłem, półki oraz szafki z szufladami kryjące komplet narzędzi oraz niezbędne akcesoria – w tym np. urządzenie do usuwania i gromadzenia zużytego oleju, kompresor czy podnośnik.
Na liście wyposażenia znalazł się również punkt zasilania 230 V – dzięki temu Transit stał się w pełni funkcjonalnym mobilnym warsztatem, który do klientów przywozi nie tylko części, ale i komplet narzędzi, a także własne źródło zasilania.
Taka usługa to dla flot realne oszczędności. Serwis mobilny skraca przestoje pojazdów, kierowcy nie tracą czasu na dojazd do ASO, a firma zachowuje ciągłość pracy. To szczególnie ważne w branży dostaw ostatniej mili, gdzie każdy postój generuje koszty.
– Nasza nowa oferta odpowiada na nowe oczekiwania rynku. Serwis ma być szybki, wygodny i elastyczny. Dzięki usłudze Ford Serwis Mobilny teraz warsztat może przyjechać tam, gdzie pracuje klient, a nie odwrotnie. Technicy mogą na miejscu wykonać wiele takich samych usług, jak w serwisie ASO, w tym rutynową konserwację. Na liście czynności obsługowych znajduje się między innymi wymiana oleju, serwis hamulców czy aktualizacja oprogramowania, a nawet wymiana elementów układu napędowego czy zawieszenia. Cały proces przebiega podobnie jak w stacjonarnym ASO, z pełną gwarancją i przy użyciu oryginalnych części Forda – powiedział Andrzej Kruszewski CV / Fleet Service Manager Dział Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska.
Fot. Ford
Komentarze (0)