Prowadzenie warsztatu to przedsięwzięcie wymagające nie tylko miłości do motoryzacji, ale przede wszystkim umiejętności menedżerskich, wiedzy technicznej i zdolności do obsługi klienta. W tych wymagających czasach, szczególnie przydaje się też zmysł biznesowy. O tym, jak radzić sobie z przeciwnościami i jak zadbać o dodatkowe dochody, opowiada nam Paweł Krix, właściciel serwisu X-Motorsport z Bydgoszczy.
W Polsce funkcjonuje ok. 20 tysięcy warsztatów samochodowych (dane instytutu GiPA), z czego ponad połowa to niezależne serwisy. Firmy z branży mierzą się z wieloma różnymi wyzwaniami, począwszy od rosnących kosztów działalności, przez brak rąk do pracy, po pogarszającą się sytuację gospodarczą. Dlatego wielu właścicieli warsztatów decyduje się na dołączenie do sieci partnerskiej, tak jak Paweł Krix, który na stałe współpracuje z markami Petronas i Bosch. Choć klientów w tak...
Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)