Warsztaty w całym kraju, w związku z pandemią, informują o malejącej liczbie klientów. Firma Ravenol poinfomowała, że wszystkie warsztaty należące do sieci Ravenol Professionals funkcjonować będą bez zmian. W trosce o bezpieczeństwo pracowników oraz klientów w warsztatach wprowadzono szczególne środki ostrożności.
Pracownicy warsztatów otrzymali następujące instrukcje dotyczące obsługi klientów:
1. Powitanie z klientem odbywa się bez użycia dłoni.
2. Zachowaj bezpieczną odległość od klienta (powyżej 1 – 1, 5 metra).
3. Zadbaj, aby miejsce pracy było czyste i higieniczne:
• Regularnie dezynfekuj powierzchnie takie jak: biurka, lady, klamki, włączniki, poręcze, telefony.
• Zwróć szczególną uwagę na czystość pomieszczeń wspólnych, takich jak toalety, pomieszczenia gospodarcze, poczekalnie.
• Warto również zadbać o czystość narzędzi, jest to szczególnie ważne, kiedy dostęp do nich ma duża liczba pracowników.
4. Dokładnie i często myj dłonie.
5. Umieść dozownik z płynem dezynfekującym w widocznym miejscu, tak aby mogli z niego korzystać zarówno pracownicy jak i klienci.
6. Ogranicz wykonywanie jazd testowych samochodami klientów.
7. Przed wejściem do samochodu klienta w celu wprowadzenia go na stanowisko wywietrz i dokładnie zdezynfekuj wnętrze samochodu. Za pomocą płynu dezynfekującego i ręczników papierowych przetrzyj elementy samochodu, których kierowca najczęściej dotyka dłonią tzn. kierownicę, gałkę zmiany biegów, hamulec ręczny, klamkę zewnętrzną i wewnętrzną samochodu.
9. Zamówienia składaj drogą telefoniczną lub mailową. Ogranicz wizyty u dystrybutorów oraz w sklepach motoryzacyjnych.
10. Jeżeli masz możliwość wprowadź do swojego warsztatu usługę odkażania wnętrza samochodu metodą ozonowania aprobowaną przez Sanepid.
Dzięki zastosowaniu powyższych wytycznych, zarówno klienci jak i pracownicy warsztatów sieci Ravenol Professionals mogą czuć się bezpiecznie, a działanie warsztatów przebiega sprawnie i bez zakłóceń. Firma dokłada wszelkich starań, by obsługa i jakość usług spełniały najwyższe standardy - czytamy w oficjalnym komunikacie firmy.
Komentarze (1)