Komputer w warsztacie

ponad rok temu  25.09.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Wirtualny magazyn – czyli o zaletach zakupów on-line

Czy sklep internetowy może być uzupełnieniem magazynu w warsztacie lakierniczym? Może, pod warunkiem, że zapewni szeroki asortyment produktów do napraw specjalistycznych oraz szybką realizację zakupów.

„Kit”, „biteks”, „klar”, „baranek” – to słowa, które można usłyszeć w niejednym warsztacie lakierniczym, używane przez fachowców zamiennie z nazwami popularnych produktów chemii samochodowej. Dobrze, że wyszukiwarka w Warsztat24.pl – nowym sklepie internetowym dla lakierników i blacharzy, nie zmusza nas do nauki nazw produktów, tylko szybko i sprawnie wynajduje po zwrotach przyjętych w branży.
Widać, że sklep został stworzony od podstaw z myślą o wygodzie profesjonalistów. Na plus zaliczyć należy czytelne menu z podziałem na artykuły: lakiernicze, blacharskie, autokosmetykę i bhp. Poruszanie się między produktami jest intuicyjne i szybkie.
A przecież mowa o sklepie z ponad 3000 artykułów do napraw lakierniczych i blacharskich. W ofercie są zarówno najbardziej popularne na rynku produkty do napraw (szpachle czy lakiery), ale również te rzadkie, jak przymiar blacharski czy ścinak do usuwania wad lakierniczych.
Co ważne, niezależnie od popularności produktu, znalezienie informacji o nim nie stanowi problemu. Klient ma do dyspozycji pełen opis produktu, ulotki oraz bogatą galerię zdjęć, a nawet film szkoleniowy z zastosowania. Miłym zaskoczeniem jest możliwość kontaktu z technikiem w celu uzyskania fachowej odpowiedzi (część z nich zamieszczono jako FAQ).
Jeśli chodzi o czas realizacji zamówienia, wynosi do 3 godzin od momentu jego złożenia. Po tym czasie przesyłka przekazywana jest do firmy kurierskiej. Potwierdza to zakup testowy: kilka taśm maskujących, papier wodny i aerozol techniczny, które doszły już następnego dnia.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony