W imprezie udział wzięło ponad 60 dystrybutorów DENSO z 21 krajów Europy, takich jak: Rosja, Wielka Brytania, Niemcy, Polska, Ukraina, Grecja, Francja oraz z krajów skandynawskich. Seminarium zorganizowane w muzeum Louwman miało na celu uświadomienie klientom jak bardzo ważny dla DENSO jest europejski rynek wtórny oraz zainspirowanie ich swoimi możliwościami jako czołowy światowy producent części i dostawca usług.
Plany DENSO dotyczące zwiększenia zaangażowania na europejskim rynku wtórnym obejmują szerszy wachlarz produktów, zwiększoną dostępność produktów oryginalnych dla klientów, więcej lokalnych punktów sprzedaży oraz więcej powierzchni magazynowych, skracających czas dostawy. - Obecnie marka DENSO rozwinęła 42 linie części na pierwszy montaż, w tym 20 z nich to rozwiązania numer 1 na świecie, na których będziemy opierać swoją ofertę dla rynku wtórnego – relacjonował Frans van Veen, Product Manager w DENSO Europe B.V., Aftermarket Business Unit.
Przewidując przyszłość światowego transportu osobowego, firma DENSO z dumą zaprezentowała innowacje w dziedzinie motoryzacji, w tym technologię silnika hybrydowego i elektrycznego; system stop/start; nowe projekty wtrysku bezpośredniego oraz zaawansowaną komunikację elektroniczną. - Myślą przewodnią DENSO w technologii motoryzacyjnej jest: czystość i ekologia, pewność i bezpieczeństwo oraz komunikacja i wygoda – powiedział Noboyuki Tamaki, dyrektor generalny ds. sprzedaży na rynku wtórnym. - Mamy jasne wyobrażenie jak w przyszłości mają wyglądać pojazdy, dlatego dostęp do oferty produktów DENSO dla rynku wtórnego będzie kluczowy dla dystrybutorów.
Debata panelowa poświęcona planom rozwoju strategicznego DENSO nie cichła przez cały dzień. Pod przewodnictwem Hartmut Röhla, prezesa Niemieckiego Stowarzyszenia Niezależnych Dystrybutorów na Rynku Wtórnym (GVA), członkowie panelu Noboyuki Tamaki oraz Steve Richardson z DENSO, Freek Blekxtoon z grupy Group Auto Netherlands oraz Mihály Lieb z Autonet Import w Rumunii i na Węgrzech, mierzyli się z serią wnikliwych pytań prezesa Röhla oraz innych delegatów, dotyczących planów DENSO w związku z rynkiem wtórnym oraz oczekiwań dystrybutorów.
- Chcemy być bliżej naszych klientów, aby jakość naszych usług była lepsza, a nowe produkty pojawiały się na rynku coraz szybciej. Razem z całym zespołem w pełni koncentrujemy się na rynku wtórnym, wychodząc naprzeciw zarówno wam – dystrybutorom, jak i nabywcom – mówił Steve Richardson, dyrektor Aftermarket Sales DENSO Europe B.V., dziękując dystrybutorom za udział.
W odpowiedzi na pozytywne opinie na temat seminarium, firma DENSO potwierdziła, że chce, aby impreza ta na stałe wpisała się w jej kalendarz i powtarzała się co dwa lata.
- Klienci uznali nasze pierwsze seminarium poświęcone rynkowi wtórnemu za nieocenione w zrozumieniu planów DENSO na przyszłość, w poznaniu przyszłości branży oraz w nawiązywaniu kontaktów z innymi dystrybutorami – dodał Steve Richardson. - Pytania oraz uwagi dystrybutorów były dla DENSO kolejnym źródłem wiedzy. Mamy nadzieję, że uda nam się ją pogłębić organizując więcej tego typu spotkań dostępnych dla coraz szerszego grona klientów. Słowa te potwierdził Yoshikazu Makino, prezes i dyrektor zarządzający DENSO Europe B.V., dodając: Jednym z naszych priorytetów jest nawiązanie bliższej więzi z naszymi głównymi i potencjalnymi klientami. Poczyniliśmy znaczne inwestycje w celu poprawy możliwości technologicznych na terenie Europy, a rozwój na europejskim rynku wtórnym traktujemy na równi z innymi obszarami naszej działalności.
Zapowiedzi nowych części DENSO przeznaczonych na rynek wtórny, plany rozwoju strategicznego oraz hipnotyzująca wizja przyszłości motoryzacji były przedmiotem dyskusji podczas seminarium na temat rynku wtórnego, zorganizowanego po raz pierwszy przez DENSO Europe w Hadze w dniach 22 i 23 września 2011 r.
Komentarze (0)