Nowy szef Volkswagena w Polsce ma 41 lat, a z branżą motoryzacyjną związany jest od lat 18. Dla Wojciecha Tomaszkiewicza priorytetem jest wysoka jakość obsługi klientów oraz dalszy wzrost sprzedaży samochodów osobowych marki Volkswagen w Polsce. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora sprzedaży marki Citroën w Polsce, następnie był szefem regionu w centrali Citroëna odpowiedzialnym za tę markę w Chorwacji, Słowenii, Czechach i na Węgrzech oraz Słowacji. Ostatnie 2 lata spędził w Budapeszcie jako dyrektor generalny odpowiedzialny za marki Citroën i Peugeot na rynkach czeskim, słowackim i węgierskim.
Ustępujący ze stanowiska Karol Obiegły (lat 40) w listopadzie br. objął funkcję dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej wszystkich marek należących do grupy Volkswagena. Karol Obiegły rozpoczynał swoją pracę w branży motoryzacyjnej w 1997 roku i był odpowiedzialny za rozwój sieci dealerskiej Volkswagena. Przez ostatnie 6 lat pełnił funkcję dyrektora marki Volkswagen – to właśnie w tym czasie sprzedaż Volkswagena w Polsce sukcesywnie wzrastała. Obecnie marka VW zajmuje drugą pozycję na rynku, tuż za należącą do Volkswagen Group Polska Škodą.
Ustępujący ze stanowiska Karol Obiegły (lat 40) w listopadzie br. objął funkcję dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej wszystkich marek należących do grupy Volkswagena. Karol Obiegły rozpoczynał swoją pracę w branży motoryzacyjnej w 1997 roku i był odpowiedzialny za rozwój sieci dealerskiej Volkswagena. Przez ostatnie 6 lat pełnił funkcję dyrektora marki Volkswagen – to właśnie w tym czasie sprzedaż Volkswagena w Polsce sukcesywnie wzrastała. Obecnie marka VW zajmuje drugą pozycję na rynku, tuż za należącą do Volkswagen Group Polska Škodą.
Komentarze (1)