Od 2019 r. Wolf Lubes będzie oficjalnym i wyłącznym partnerem World Rally Championship w zakresie środków smarnych w ramach działania opisanego jako „partnerstwo firm zaangażowanych w zapewnienie pojazdom najlepszych osiągów”.
Zamiast sponsorować konkretny zespół, Wolf Lubes zdecydował się na sponsoring samego WRC. Jak wyjaśnia Frédéric Decroix, global marketing director: – Nasze produkty zapewniają wysoką wydajność, spełniają i często przewyższają najnowsze standardy branżowe i specyfikacje OE, dlatego są aprobowane przez czołowych producentów samochodów na świecie (...). W naszej szybko zmieniającej się branży, podobnie jak w WRC, trzeba być dobrze przygotowanym i wyprzedzać to, co ma nastąpić. Chodzi o to, aby niczego nie pozostawiać przypadkowi. Właśnie dlatego nasze partnerstwo z WRC jest właściwe.
Również dla WRC powiązanie z Wolfem jest idealnym rozwiązaniem. Jak mówi Oliver Ciesla, managing director of WRC Promoter: – Środki smarne są istotną częścią sportów motorowych, więc wejście na pokład tak dużego, niezależnego gracza, dysponującego innowacyjnymi, ukierunkowanymi i wybiegającymi w przyszłość strategiami w swojej dziedzinie, jest niezwykle cenne. Zarówno organizator WRC, jak i Wolf Oil Corporation cieszą się rozwojem w skali międzynarodowej i wspólnymi celami na przyszłość.
Komentarze (0)