Amerykański producent elektronarzędzi dla profesjonalistów, marka Milwaukee, wprowadza na polski rynek nową linię FUEL 2, a wraz z nią dwa nowe modele wiertarko-wkrętarek akumulatorowych.
- Bacznie śledzimy potrzeby naszych klientów i reagujemy na ich uwagi. Każda kolejna linia jest nie tylko doskonalona pod względem coraz to nowszych, dostępnych technologii, ale także z uwzględnieniem komentarzy ich bezpośrednich użytkowników – powiedział Konrad Lewicki, General Manager TTI Eastern Europe.
W nowej linii dostępne będą na początek dwa modele wiertarko-wkrętarek Milwaukee M18FDD i M18FPD. Oba charakteryzują się bardzo nowoczesną konstrukcją i pozwalają w znacznej mierze zastąpić sieciowe wiertarki o dużej mocy. Do dyspozycji użytkownika są dwa mechaniczne przełożenia: 0-550 obr./min. (duży moment obrotowy i mała prędkość) oraz 0-2000 obr./min. (mniejsza moc, ale większa prędkość). Płynna regulacja prędkości obrotowej za pomocą włącznika spustowego na I i II biegu to standard produktów Milwaukee.
O wysokiej sprawności nowych wkrętarek Milwaukee, oprócz nowoczesnego silnika, decyduje także duży akumulator litowo-jonowy o napięciu 18 V i pojemności aż 5 Ah. Kolejnym elementem, który wyróżnia nowe wiertarko-wkrętarki, jest inteligentna elektronika Milwaukee REDLINK PLUS chroniąca baterie przed przeciążeniem czy nadmiernym rozładowaniem. Siłę dokręcania zmienia się za pomocą pierścienia z 22 przełożeniami i blokady sprzęgła do wiercenia. Mechanizm napędowy ma także hamulec elektryczny, który zatrzymuje wiertło sekundę po wyłączeniu zasilania. Nowe wiertarko-wkrętarki Milwaukee wyposażono w solidny, jednoczęściowy, metalowy uchwyt narzędziowy o rozwarciu szczęk od 1,5 do 13 mm. Konstrukcja uchwytu współpracuje z automatyczną blokadą wrzeciona.
Nowe wiertarko-wkrętarki, jak również inne elektronarzędzia dla profesjonalistów marki Milwaukee, są dostępne wyłącznie poprzez sieć wyspecjalizowanych hurtowników i detalistów. Największy wybór produktów oraz pomoc fachowych doradców realizuje sieć sklepów patronackich, tzw. Heavy Duty Centre (HDC). Idea HDC to obecnie 10 sklepów, które poddawane są gruntownemu liftingowi wyposażenia i wizualizacji.
Powstała w 1924 roku marka Milwaukee wie, że sprawny sprzęt jest podstawą sukcesu dla profesjonalistów i dlatego w trosce o zachowanie ciągłości prac TTI Poland uruchomił w połowie października nowy, centralny serwis swoich urządzeń. Zlokalizowany w Warszawie serwis w porozumieniu z siecią sprzedaży oferuje naprawę sprzętu w trzy dni robocze. Wprowadzając taką funkcjonalność, Milwaukee nawiązuje do swoich najlepszych światowych praktyk.
Komentarze (0)